دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر در دستور كار قرار دارد
 
هاشمی با اشاره به اینكه حدود6 هزار و 500 فرزند شهدا و ایثار گرد در لرستان بیكار هستند، گفت: بحث اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر در دستور كار قرار دارد.
اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر در دستور كار قرار دارد

به گزارش ایثار «واحد لرستان»، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز اول خردادماه، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: استان لرستان 178 شهید جاوید الاثر تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینكه حتی از نام خود نیز گذر كرده اند، افزود: این شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند و برای تثبیت جایگاه رفیع آنان در جامعه باید گام برداریم.
گلزار شهدا به كانون های فرهنگی تبدیل شود
وی به بحث ساماندهی گلزار شهدا اشاره كرد و گفت: گلزار شهدا باید به كانون های فرهنگی تبدیل شود.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت شناساندن شهدا به نسل جوان تاكید كرد و گفت: شهدای شاخص استان كم نیستند كه باید این ظرفیت ها به جامعه معرفی شوند.
حجت الاسلام هاشمی به بحث بیكاری فرزندان شهدا و ایثارگران اشاره كرد و ادامه داد: اشتغال فرزندان شهدا و ایثار گر در دستور كار قرار دارد.
وی با بیان اینكه حدود 6 هزار و 500 فرزند شهدا و ایثارگر در استان لرستان بیكار هستند، خاطرنشان كرد: حدود 80 نفر از فرزندان ایثارگر با داشتن مدرك دكتری بیكار هستند.
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به افتتاح مجتمع توانبخشی ایثار در دوره های قبل عنوان كرد: اكنون ردیف بودجه آن حذف شده و اقدامات لازم در این مجتمع انجام نشده است.
وی گفت: این مجتمع فضایی مناسب برای استفاده جانبازان و فرزندان ایثارگر بوده و تكمیل آن در دستور كار قرار دارد.
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینكه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تمام توان آماده ایم، خاطرنشان كرد: از همه ظرفیت ها در این مسیر استفاده خواهیم كرد.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۹:۴۴ - ۰۱/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۳