دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

آسیب به توانخواه سمنانی از سوی مراجع قانونی در حال بررسی است
 
سرپرست اداره كل بهزیستی استان سمنان گفت: ماجرای آسیب به توانخواه سندرم داون در مركز تحت نظارت این اداره كل در مراجع قانونی در حال رسیدگی است .


آقای منطقی گفت: در روز های اخیر گزارشی مبنی بر آسیب جسمی به توانخواه مقیم در یكی از مراكز شبانه روزی نگهداری از معلولین ذهنی استان دریافت شد و این اداره كل تیمی متشكل از معاون توانبخشی، حراست و بازرسی و رئیس بهزیستی شهرستان تشكیل و موضوع را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سرپرست اداره كل بهزیستی استان سمنان گفت: در این راستا ارتباط و ملاقات مستمر با توانخواه و خانواده توسط اداره كل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان تا ترخیص مددجو از بیمارستان انجام شد و هم اكنون توانخواه به شهرستان شاهرود و در كنار خانواده منتقل شده است و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود مامور به پیگیری و رسیدگی به نیاز های توانخواه است.

آقای منطقی می گوید: از آنجا كه پیگیری پرونده توسط دادستان استان نیز در دستور كار قرار گرفته است به درخواست اداره كل بهزیستی استان سمنان بازدیدی توسط دادستان مركز استان از مركز توانبخشی انجام و روند خدمات مركز و گزارشات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت.

پس از پایان تحقیقات قضایی پرونده مطابق قوانین و مقررات اقدام قانونی انجام خواهد شد.

پسر مبتلا به سندرم داون در یكی از مراكز زیر پوشش بهزیستی در شهرستان سمنان مصدوم شد كه با شكایت خانواده اش همراه بوده است.
   تاریخ: ۱۳:۴۴ - ۰۱/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۴