دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

1700 مددجوی پشت نوبت مورد حمایت قرار می گیرند
 
اردبیل- رئیس سازمان بهزیستی گفت: یك هزار و 700 مددجو پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی در استان اردبیل از خدمات این سازمان استفاده می كنند.
1700 مددجوی پشت نوبت مورد حمایت قرار می گیرند اردبیل- رئیس سازمان بهزیستی گفت: یك هزار و 700 مددجو پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی در استان اردبیل از خدمات این سازمان استفاده می كنند.

علی محمد قادری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار كرد: سازمان بهزیستی خدمات متنوعی را در حوزه های توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و… ارائه می كند تا جامعه هدف خود را مورد پشتیبانی و همراهی قرار دهد.

وی از افزایش مستمری پرداختی خانوارهای بهزیستی از 350 هزار تومان به 420 هزار تومان خبر داد و تصریح كرد: پرداخت یارانه و سایر حمایت ها نیز به شكل مستمر و حتی فراتر از ردیف های تعریف شده، انجام می شود.

رئیس سازمان بهزیستی تعداد پشت نوبتی های بهزیستی استان اردبیل را یك هزار و 700 مددجو اعلام كرد و گفت: همه این پشت نوبتی ها تحت پوشش خدمات بهزیستی استان اردبیل قرار می گیرند و ما نیز سعی می كنیم حمایت خودمان را انجام دهیم.

قادری از تكمیل مراكز نگهداری معلولان و تقویت حوزه توانبخشی و ارائه خدمات كیفی تر به جامعه هدف خبر داد و افزود: سعی ما بر این است تا در سطح كشور نیز این جامعه هدف مورد حمایت و همراهی قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد: رقم دقیقی از پشت نوبتی های كشور ندارم و كلیه برنامه های حمایتی سال جدید سازمان بهزیستی در سایت این سازمان قابل رصد و پایش است.

قادری در مورد مركز نگهداری معلولان احداثی در مشگین شهر اضافه كرد: پنج میلیارد تومان برای تكمیل این پروژه اختصاص یافت و قرار شد به میزان توانمندی بهزیستی تا 200 فقره جهیزیه برای زوجین تأمین شود.

رئیس سازمان بهزیستی تكمیل اورژانس اجتماعی بهزیستی را در استان نیازمند منابع اعتباری كلان دانست و بیان كرد: در مجموع سعی ما بر این است تا با این حمایت ها و برنامه ریزی ها كاهش آسیب های اجتماعی را نیز شاهد باشیم.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۱:۱۲ - ۰۱/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۰