دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

رویداد خلاق| كیفیت تربیت و رشد كودكان بهبود می یابد
 


این رویداد دربردارنده ایده هایی برای تغییر و كارایی بهتر ملزومات به منظور رشد و آسایش كودكان در زندگی آپارتمانی است.

با توجه به چالش نگهداری از كودكان در خانه هایی كه امروزه، متراژ پائین آپارتمانی دارند، دوران همراهی با كودك به دلیل بروز مشكلات كوچكی كه ناشی از محصولات نامناسب برای آنها است، به تهدید تبدیل می شود. برای مقابله با این چالش نسبتا فراگیر، طراحی در مسئولیت اجتماعی، می تواند راه حل های ساده و كارآمدی برای بهبود كیفیت تربیت و رشد كودكان ارائه دهد.

جشنواره طراحی برای كودك، به همت موسسه طراحان صنعتی ایرانیان، در 6 بخش پوشاك كودك و نوزاد، بهداشت و سلامت، ایمنی و مراقبت، اسباب بازی، حمل ونقل و مبلمان برگزار می شود.

تمامی ایده ها باید با نگاه ویژه برای تغییر و كارایی بهتر ملزومات منزل به منظور رشد و آسایش كودكان در زندگی آپارتمانی طراحی شوند.

از جمله معیارهای ارزیابی می توان به اصالت طرح، نوآوری و خلاقیت، زیبایی، مهارت ارائه، انتخاب مواد، دوستدار محیط زیست، كارایی، ارزش افزوده، امنیت، ارگونومی، رعایت نیازهای فرهنگی و اسلامی ایران و امكان تولید اشاره كرد.

برگزیدگان این جشنواره علاوه بر دریافت جوایز مالی، این امكان را خواهند داشت تا زمینه اجرایی شدن یا توسعه محصول خود را با كمك حامیان این رویداد فراهم كنند.

زمان ارسال آثار، از 15 اردیبهشت آغاز شده و تا 15 تیرماه 1401 ادامه دارد. داوری آثار در مردادماه انجام می شود و برگزاری اختتامیه و نمایشگاه نیز در آبان ماه 1401 خواهد بود.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جشنواره می توانند به آدرس این رویداد مراجعه كنند.

مركز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#17
   تاریخ: ۱۷:۰۴ - ۳۱/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۸