دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

اینستاگرام، صفحه سازمان بهزیستی كشور را مسدود كرد
 
تهران - ایرنا - اینستاگرام صفحه سازمان بهزیستی كشور را با نقض علنی آزادی بیان در پی درج خبر دیدار هیئت لبنانی با رئیس سازمان بهزیستی كشور مسدود كرد.
اینستاگرام، صفحه سازمان بهزیستی كشور را مسدود كرد تهران - ایرنا - اینستاگرام صفحه سازمان بهزیستی كشور را با نقض علنی آزادی بیان در پی درج خبر دیدار هیئت لبنانی با رئیس سازمان بهزیستی كشور مسدود كرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان بهزیستی كشور، اینستاگرام صفحه سازمان بهزیستی كشور را با نقض علنی آزادی بیان در پی درج خبر دیدار هیئت لبنانی با رئیس سازمان بهزیستی كشور مسدود كرد كه بدون شك اقدامی بر خلاف اعلامیه و میثاقین حقوق بشر و مغایر احترام به استقلال كشورها از منظر حقوق بین الملل است.

سازمان بهزیستی كشور پس از مسدود شدن این صفحه اقدام به ساخت اكانت جدید در اینستاگرام به آدرس (https://instagram.com/behzistikeshvar) كرده است.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر عبدالله احمد مدیركل رفاه اجتماعی وزارت امور اجتماعی لبنان و مهندس محمد الحاج مسئول امنیت اجتماعی حزب الله لبنان در ادامه سفر خود به ایران با رئیس سازمان بهزیستی كشور دیدار و گفت و گو كردند.

معرفی كارشناسانی از دو كشور برای ارتباط مستمر و برخط برای گسترش همكاری ها، بررسی توریسم سلامت و بیمارستان و مركز توانبخشی و توانپزشكی تحت حاد مشترك، شهربازی افراد دارای معلولیت، كار ویژه ای برای همكاری های مشترك ویژه در لبنان در قالب سایت مداخله در بحران و آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله پیشنهادات مطرح شده برای همكاری در این جلسه بود.

برچسب ها
- لبنان
- اینستاگرام
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۴:۵۴ - ۳۱/۰۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۰