دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

حمایت وزارت بهداشت از پایان نامه های محصول محور تا سقف 100 میلیون
 
معاون تحقیقات و فناوری سلامت وزارت بهداشت از حمایت از از پایان نامه های محصول محور در دانشگاه های علوم پزشكی تا سقف 100 میلیون تومان خبر داد.
حمایت وزارت بهداشت از پایان نامه های محصول محور تا سقف 100 میلیون معاون تحقیقات و فناوری سلامت وزارت بهداشت از حمایت از از پایان نامه های محصول محور در دانشگاه های علوم پزشكی تا سقف 100 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دكتر یونس پناهی با اعلام این خبر افزود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، در نظر دارد به منظور بهره گیری از توانمندی علمی و تخصصی اعضای هیات علمی و دانشجویان و تقویت زنجیره ارتباط میان دانشگاه و صنعت، از پایان نامه های محصول محور حمایت كند.

وی افزود: دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت قصد دارد حمایت از پایان نامه های محصول محور را به شرط تایید طرح در كمیته های تخصصی تا سقف 100 میلیون تومان در برنامه های حمایتی خود قرار دهد.

معاون تحقیقات وزارت بهداشت، این اقدام را با عنایت به شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دانست و تاكید كرد: تحقق این شعار در گرو بهره مندی از ظرفیت و قابلیت اساتید و فناوران دانشگاه و به كارگیری توان و انگیزه های علمی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تكمیلی برای اجرای طرح های فناورانه و تولید محصولات حوزه سلامت مورد نیاز و تاثیرگذار مبتنی بر دانش است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۱:۵۴ - ۰۴/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۴