دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

حادثه متروپل مسئولان بهزیستی را به خوزستان كشاند
 
مدیر كل مدیریت بحران سازمان بهزیستی با حضور در منزل یكی از خانواده های قربانیان حادثه متروپل آبادان وعده داد سازمان بهزیستی آماده انجام خدمات حمایتی و اجتماعی به آسیب دیدگان این حادثه است.
حادثه متروپل مسئولان بهزیستی را به خوزستان كشاند مدیر كل مدیریت بحران سازمان بهزیستی با حضور در منزل یكی از خانواده های قربانیان حادثه متروپل آبادان وعده داد سازمان بهزیستی آماده انجام خدمات حمایتی و اجتماعی به آسیب دیدگان این حادثه است.

به گزارش خبرنگار مهر، در همین روزهای تعطیل نیمه خرداد، مردم خوزستان شاهد بازدید سرزده مسئولان بهزیستی به این استان بودند. این سفرها به صورت سرزده صورت گرفت و آن طور كه محمدرضا كاظم زاده، مدیركل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی كشور گفته؛ تقدیر و تشكر از تلاش های شبانه روزی كاركنان بهزیستی خوزستان در جریان حادثه غمبار ریزش ساختمان متروپل گویا یكی از اهداف سفر این مقام مسئول به خوزستان بوده است.

كاظم زاده، در جلسه شورای معاونین بهزیستی خوزستان كه در بهزیستی آبادان برگزار شد؛ ضمن عرض تسلیت به مردم شریف خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر، از تلاش های شبانه روزی مدیریت و كاركنان بهزیستی خوزستان در جریان حادثه غمبار ریزش ساختمان متروپل تقدیر و تشكر كرد و اعلام نمود: سازمان بهزیستی كشور آماده انجام خدمات حمایتی، روانی و اجتماعی به آسیب دیدگان حادثه ساختمان متروپل آبادان می باشد و در این راه از هیچ كوششی فروگذاری نخواهد كرد.

مدیر كل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی كشور، سپس از مركز اورژانس اجتماعی بهزیستی و تیم محب بهزیستی شهرستان آبادان بازدید نمود و نحوه خدمات دهی آنان به آسیب دیدگان حادثه را بررسی و در پایان به همراه سرپرست بهزیستی خوزستان و مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در منزل یكی از خانواده های قربانیان حادثه حاضر و ضمن عرض تسلیت، با آنان همدلی و همدردی كرد.

حادثه متروپل مسئولان بهزیستی را به خوزستان كشاند

بازدید سرزده از مركز تماس 1480 و خانه تلاش اهواز

از سوی دیگر حجت الاسلام محمد تقی وكیل پور، مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی كشور در امور فرهنگی، در سفر به استان خوزستان، به صورت سرزده از مركز اورژانس اجتماعی خط 123، خط تلفنی 1480، مركز مداخله در بحران و مركز خانه تلاش بهزیستی شهرستان اهواز بازدید كرد.

وكیل پوربا همراهی محمد رضا عباسی معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان در بازدید از مركز اورژانس اجتماعی و خط تلفنی 1480، ضمن بررسی نحوه پاسخگویی كارشناسان خط 123 و ارجاع به تیم سیار، و نحوه گزارش نویسی (ثبت مشخصات گزارش دهنده، چگونگی ارجاع گزارش به كارشناسان خدمات سیار، نحوه پیگیری گزارش توسط كارشناسان خدمات سیار)، به صورت میدانی از فعالیت كارشناسان تیم سیار كه در مأموریت ساماندهی یك مورد كودك آزاری در پارك رشد كوی باهنر اهواز بود بازدید و ضمن حضور در محل از نزدیك با كارشناسان تیم سیار و همچنین كودك آزار دیده و نحوه ساماندهی وارجاع به مركز كودكان گفتگو كرد.

مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی كشور در امور فرهنگی در ادامه به اتفاق معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خوزستان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهواز، از مركز مداخله در بحران شهرستان اهواز با تعداد 15 نفر پناهجو بازدید و ضمن تشكیل جلسه با كاركنان مركز و بررسی مشكلات، در خصوص فعالیت های روزانه و برنامه های فرهنگی گفتگو كردند.

حادثه متروپل مسئولان بهزیستی را به خوزستان كشاند

در پایان حجت الاسلام وكیل پور به اتفاق معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان و رئیس بهزیستی شهرستان اهواز به صورت سرزده از مركز خانه تلاش بهزیستی بازدید كردند و ضمن اقامه نماز جماعت, در یك نشست صمیمانه با پناهجویان، در خصوص برنامه های توانمند سازی و ترخیص موفق، با آنها گفتگو كردند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۲۳ - ۱۶/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۹