دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

تولید 601 هزار عدد ماسك در كارگاه های چهارمحال و بختیاری
 
از ابتدای امسال تاكنون 601 هزار عدد ماسك پارچه ای و یكبار مصرف در كارگاه های تحت نظارت كمیته امداد چهارمحال و بختیاری تولید شده است.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهركرد، علی ملك پور مدیركل كمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاكنون 601 هزار عدد ماسك پارچه ای و یكبار مصرف در كارگاه های تحت نظارت كمیته امداد استان تولید و به ست مصرف كنندگان رسیده است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس كرونا و نیاز كادر درمان و عموم مردم به ماسك های پارچه ای و یكبار مصرف، كارگاه های تولید ماسك و لباس بیمارستانی با نظارت این نهاد راه اندازی شدند.

بیشتر بخوانید

- حمایت از 4 هزار و 932 فرزند یتیم در چهارمحال و بختیاری ملك پور با اشاره به فعالیت 11 كارگاه تولید ماسك و لباس بیمارستانی در استان اضافه كرد: از این مجموع سه كارگاه توسط مراكز نیكوكاری، شش كارگاه توسط زنان سرپرست خانوار تحت حمایت كمیته امداد استان و دو كارگاه دیگر نیز در قالب طرح اشتغال مددجویان راه اندازی شدند.

او ادامه داد: در طول این مدت 601 هزار عدد ماسك و 15 هزار و 500 دست لباس بیمارستانی نیز در این كارگاه ها تولید و میان اقشار آسیب پذیر و كادر درمانی توزیع شده است.

ملك پور با اشاره به ارائه خدمات حمایتی كمیته امداد استان به خانواده های نیازمند گفت: با شیوع ویروس كرونا در چندین مرحله بسته های لوزام بهداشتی شامل ماسك، دستكش و مواد ضدعفونی كننده میان مددجویان توزیع شده است.

او اضافه كرد: همچنین طی این مدت در راستای كاهش بخشی از مشكلات اقتصادی خانواده های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت بسته های مواد غذایی و غذای گرم در چندین مرحله تهیه و با رعایت پروتكل های بهداشتی به دست نیازمندان رسانده شده است.
   تاریخ: ۰۷:۴۸ - ۰۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۷