دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

با مردم/برای پاكسازی طبیعت و سواحل نیرو استخدام كنید
 
متأسفانه هنوز هم بسیاری از هموطنان ما فرهنگ استفاده از فضای سبز  یا سواحل شمالی كشورمان را ندارند و زباله های خود را در طبیعت رها می كنند.
متأسفانه هنوز هم بسیاری از هموطنان ما فرهنگ استفاده از فضای سبز یا سواحل شمالی كشورمان را ندارند و زباله های خود را در طبیعت رها می كنند. پیشنهاد می كنم یك عده از افراد جهت نظافت و پاكسازی طبیعت و سواحل استخدام شوند و مانند بقیه كارمندان دولتی حقوق دریافت كنند. هم كارآفرینی خواهد شد هم به محیط زیست، گیاهان وجانوران آسیبی نمی رسد و هم طبیعت و سواحل زیبای كشورمان پاكیزه خواهند بود.
تقی زاده از تهران

كنگره 4 هزار شهید روحانی نشانگر یكی بودن حرف و عمل است
كنگره 4 هزار شهید روحانی قم نشان می دهد كه حاملان و مبلغان دین خودشان در این راه مقدس از جانشان مایه گذاشته اند و خواهند گذاشت و قول، فعل و عملشان برابری می كند. جا دارد درخصوص شهدای روحانی بیشتر اطلاع رسانی شود.
جونقانی از قم

ساختن خانه روی قنات در اسلامشهر
در كوچه شفاعت 27واقع در خیابان المهدی میدان نماز در اسلامشهر یك منزل مسكونی روی قنات ساخته شده است. هر چه تذكر دادیم بی فایده بود و بنا ساخته شده است. از مسئولان شهرداری اسلامشهر سؤال داریم كه چطور به این سازنده مجوز داده اند؟ و اگر نداده اند چگونه تخلف به این بزرگی را نمی بینند.
محمد از اسلامشهر

نانواها ملزم به نصب قیمت نان مقابل دید مردم شوند
از تعزیرات و هركسی كه مسئول است عاجزانه تقاضا دارم دستور دهند نرخ نان، چه ساده و چه كنجد دار، با فونت درشت جلوی دید مردم باشد. بی شك این كار جلوی كم فروشی و گرانفروشی نان را می گیرد؛ هر چند اثبات كم فروشی به دلیل نبودن ترازو كمتر میسر است اما حداقل می توان قیمت را تا حدودی كنترل كرد.
دشتی از تهران

پیامك
كودكان متكدی چهره شهر را برهم زده اند
تقریبا هیچ نقطه ای از شهر نیست كه بتوانی بدون حضور متكدی و به خصوص كودكان متكدی در آن یك لقمه نان بخوری یا دمی برای استراحت قدم بزنی. واقعا مسئول ساماندهی و جمع آوری كودكان متكدی كه دیگر حالت مزاحمت پیدا كرده اند چه دستگاهی است؟ این موضوع، آزاردهنده و كلافه كننده شده است و در این بحران ها كه افراد بعد از كار دنبال دمی استراحت و آسایش هستند بسیار تلخ است.
مظفری از تهران

سرقت كولر و تاسیسات ساختمان در نهاوند مشكل ساز شده است
چند روز قبل برای راه اندازی كولر به پشت بام مراجعه كردیم و دیدیم تمام كولرهای مجتمع ساختمانی ما مورد دستبرد دینام كولر و بعضا قطعات دیگر قرار گرفته اند. در كمال تعجب شنیدیم كه این اتفاق در ماه گذشته در ابعاد وسیع صورت گرفته و دزدی هم در این خصوص با اعتراف به سرقت بیش از 80دینام كولر دستگیر كرده اند. اما دستگیری این دزد چه نفعی به حال مردمی دارد كه در این گرانی باید 2میلیون تومان پول دینام كولر بدهند؟
سیف از نهاوند

دیوارهای شهر نقاشی و تزئین شوند
بسیاری از دیوارهای تهران خصوصأ در مناطق جنوبی شهر، خالی و اغلب كثیف و بدمنظره هستند. شهرداری می تواند با نقاشی و یا نوشتن اشعاری از شعرای معروف كشورمان هم چهره شهر را زیبا كند و هم ادای دینی به هنرمندان وشعرای كشورمان كرده باشد.
كریمی از تهران

پیام
چطور می شود برنده قرعه كشی حذف شود؟
در قرعه كشی سامانه یكپارچه تخصیص ایران خودرو برنده شدم و پیام تبریك را هم دریافت كردم و عكس آن را هم گرفتم. بعداز تعطیلات می خواستم برای واریز پول اقدام كنم دیدم متأسفانه اسم من نیست البته بعداز 20بار تازه اسم ام درآمده بود. یك نفر پاسخگو باشد چه اتفاقی برای ما افتاده است كه یك بار برنده ایم و ساعتی دیگر نه!
حسین پور از سمنان

در مقابل اهدای كتاب، بلیت رایگان مترو بدهید
زمانی كه در مترو به سمت مقصدمان نشسته ایم وقتی كه می گذرد به اصطلاح وقت مرده است. این زمان بهترین موقع برای مطالعه است. پیشنهاد می كنم شركت مترو با دادن فراخوان به افرادی كه كتاب های خود را به هر دلیلی نمی خواهند از آنها درخواست تحویل كتب شان را داشته باشد و در ازای آن بلیت رایگان مترو بدهد. این كار درحالی كه به علت گرانی و تورم بسیاری از مردم توان خرید محصولات فرهنگی را ندارند به بالاتر رفتن سرانه مطالعه در كشور كمك می كند.
فیض الهی از تهران

مزرعه های دیجیتال ارز را جمع آوری كنند
اگر فقط مزرعه های دیجیتال ارز جمع آوری شود مشكل قطعی برق تا حد زیادی حل می شود و نیازی نیست كارگاه های صنعتی و كارخانجات را تعطیل كنند.
امیدی از اهواز

افزایش یا كاهش مستمری مددجویان بهزیستی اطلاع رسانی شود
از مددجویان بهزیستی هستم كه در ماه فروردین حدود یك ونیم میلیون تومان دریافتی داشتم ولیكن در ماه اردیبهشت همان352هزارتومان ماهانه پارسال را گرفتم. لطفا مسئولان بهزیستی توضیح دهند كه آیا میزان مستمری كم یا زیادشده است؟ توضیح اینكه در تماس با بهزیستی پاسخ قانع كننده و روشنی دریافت نكردم.
اینانلو از تهران
منبع خبر:
همشهری
   تاریخ: ۰۱:۵۰ - ۱۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۴