دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

برگزاری وبینار " اختلالات تعادلی و توانبخشی های مرتبط با آن " / از ساعت 9 روز یكشنبه (22 خردادماه)
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

برگزاری وبینار " اختلالات تعادلی و توانبخشی های مرتبط با آن " / از ساعت 9 روز یكشنبه (22 خردادماه)

وبینار " اختلالات تعادلی و توانبخشی های مرتبط با آن "، روز یكشنبه (22 خرداد ماه جاری) از ساعت 9 الی 12.30 ، با هدف شناسایی مشكلات تعادل، عارضه ها، دلایل ایجاد و راه حل های موجود برای رفع آن ها، در تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده، عناوین سخنرانی های این وبینار، « مروری بر فیزیولوژی اختلالات تعادلی، ملاحظات و تكنیك های تعادلی بعد از عمل جراحی، عوامل ایجاد اختلالات تعادلی (غیردهلیزی)، توانبخشی اختلالات تعادلی غیر دهلیزی (non-vestibular)، عوامل ایجاد اختلالات تعادلی (دهلیزی) و توانبخشی اختلالات تعادلی دهلیزی (vestibular) » است كه توسط اساتید دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برای كارشناسان شنوایی شناسی، كاردرمانی و پرستاری ارائه می شود.

این گزارش همچنین حاكیست، " دكتر هاشم شمشادی متخصص جراحی، دكتر سعیده مهركیان ادیولوژیست، دكتر محمد صیادنصیری نورولوژیست، دكتر نازیلا اكبرفهیمی متخصص كاردرمانی، دكتر پریسا جلیل زاده ادیولوژیست و زهرا مظفری دانشجوی دكترای ادیولوژی " سخنرانان این وبینار هستند.

شركت در وبینار اختلالات تعادلی و توانبخشی های مرتبط با آن، دارای امتیاز بازآموزی است و گروه های ذكر شده می توانند از طریق سامانه آموزش مداوم و لینك https://connect.uswr.ac.ir/re در آن شركت كنند.

تهیه و تنظیم خبر: شاهی
   تاریخ: ۲۲:۲۸ - ۲۰/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۲