دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

بهزیستی روی شركای اجتماعی حساب ویژه ای باز كرده است
 
معاون سازمان بهزیستی كشور و هیات همراه با مدیرعامل هلال احمر كرمان دیدار و گفتگو كردند.
بهزیستی روی شركای اجتماعی حساب ویژه ای باز كرده است در این نشست كه با حضور دكتر علیرضا وحیدزاده سرپرسست بهزیستی استان كرمان و معاونین و كارشناسان تخصصی این دو سازمان همراه بود ابتد رضا فلاح مدیرعامل هلال احمراستان كرمان طی سخنانی اظهار كرد: اگرچه وظیفه هلال احمر امداد و نجات است اما در بحث درمان نگاهمان به خدمات درمانی نگاهی فراگیر در جای جای استان می باشد.
وی افزود: برای ایجاد مراكز توانبخشی وقت گذاشتیم و با تعامل بهزیستی در حال آماده سازی ارائه خدمات درمانی به توانخواهان در سرتاسر استان هستیم.
فلاح ادامه داد: ارائه این خدمات با استفاده از مسئولیت های اجتماعی صورت گرفته است وتوانستیم با حذف موازی كاری ، خدمات بیشتری به مردم ارائه می دهیم.
وی اضافه كرد: درصورت حمایت بهزیستی كشور ، هلال احمر دو برابر اعتبارات ارائه شده بهزیستی را با استفاده از ظرفیت بنگاههای اقتصادی تامین خواهد كرد.
علیرضا وحیدزاده سرپرست اداره كل بهزیستی استان كرمان نیز در این نشست گفت: شركای اجتماعی در بخش دولتی و غیردولتی با بهزیستی همكاری دارند كه این تعامل نرم و مساعد است .
وی افزود : رویكرد مدیران هلال احمر استان اجتماعی است ، و به همین مناسبت ارتباطات دو دستگاه مطلوب بوده و در كنار هم به ارائه خدمت می پردازند. ، در بحث هرینه ها نیاز به حمایت های بالا دستی است و بسته های حمایتی باید تقویت شود چرا كه نیازها و انتظارات مردم استان كرمان بالا است .
اصغر كاظمی معاون توانبخشی بهزیستی كشور نیز در این نشست اظهار كرد: بیش از 180 فعالیت تخصصی در سازمان بهزیستی ارائه می شود اما با توجه به حجم وظایف سنگین پرسنل، سازمان بهزیستی در طی 20 سال 50 درصد كاهش نیرو داشته است.
وی عنوان كرد: نقش شركای اجتماعی برای ارائه خدمات مطلوب پررنگ است و بهزیستی روی شركای اجتماعی حساب ویژه ای باز كرده است كه هلال احمر نیز به عنوان یك شریك اجتماعی كمكهای شایانی به بهزیستی نموده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۴:۵۶ - ۱۹/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۲