دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

خیرین استان فارس باید به سمت نیاز محوری حركت كنند
 
لامرد – مدیركل بهزیستی فارس گفت: باید از پتانسیل خیرین استفاده كرد و در این راستا نیز باید به نیازهای استان فارس توجه داشت.
خیرین استان فارس باید به سمت نیاز محوری حركت كنند لامرد – مدیركل بهزیستی فارس گفت: باید از پتانسیل خیرین استفاده كرد و در این راستا نیز باید به نیازهای استان فارس توجه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا هوشیار ظهر پنجشنبه در سفر به شهرستان لامرد اظهار داشت: باید از پتانسیل خیرین استفاده كرد و خیرین همیشه پای كار بوده و هستند.

وی افزود: در سال 1401 در بحث اشتغال با اعتبارات در نظر گرفته شده دوبرابر در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

مدیركل بهزیستی فارس تصریح كرد: شهرستان هایی كه بتواند بستر اشتغال آفرینی جهت جامعه هدف را ایجاد كنند تسهیلات بیشتری اعطا خواهد شد.

هوشیار ادامه داد: تسهیلات سال گذشته به مددجویان كارآفرین یكصد میلیون تومان بوده كه امیدواریم امسال با پیش بینی های انجام شده به 250 میلیون تومان برسد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیصی به شهرستان لامرد در حوزه مسكن كه حدود هفت میلیارد تومان است اشاره كرد و گفت: در حوزه وام های بلاعوض 470 میلیون تومان و تسهیلات ودیعه مسكن 350 میلیون تومان بوده كه لامرد از شهرستان های پیشتاز در جذب اعتبارات است.

مدیركل بهزیستی فارس افزود: در سال گذشته برای لامرد 4 میلیارد تومان تخصیص اعتبار كارآفرینی داشته ایم كه امیدواریم در سال 1401 جهت اشتغال آفرینی دو برابر شود اما در این میان خیرین نیز باید به سمت نیاز محوری حركت كنند و می توانند در این زمینه كمك خوبی به ما كنند.

هوشیار گفت: اعتبارات ما در سطح استان در بحث توانبخشی نسبت به سال گذشته دوبرابر شده كه كمك خوبی به بهزیستی شده است.

او تاكید كرد: خانه های سلامت اورژانس اجتماعی مهم است، و خدمات كیفی نیز حائز اهمیت است كه این سازمان مولود انقلاب است.

مدیركل بهزیستی فارس افزود: لامرد در ساخت مسكن برند استان فارس است و با همراهی خیرین خوب پیش رفتیم. او گفت: جامعه هدف نیازسنجی شود در حوزه های پیشگری اقدامات خوبی شده است.

هوشیار تصریح كرد: در حوزه مشاركت ها تلاش های خوبی انجام شده و از صنایع می خواهیم با حسن نیت در حوزه مسولیت های اجتماعی یاری رسان ما باشند.

در ادامه بهرام اللهیاری معاون فرماندار شهرستان لامرد نیز تصریح كرد: با احداث شهرك 55 هزار نفری باید موارد و ملزومات خوبی در این امر دیده شود كه این جهش بسیار بزرگی است.

وی افزود: در سال های سخت كرونا سازمان های مردم نهاد خوب كمك كردند.

او گفت: بهزیستی باید در حوزه اشتغال كاری كند كه اشتغال پایدار صورت گیرد و مددجو طوری نباشد كه در پایان ماه منتظر مستمری باشد. وی ادامه داد: بنیاد بركت در حوزه مسولیت های اجتماعی در سیل و زلزله كمك های خوبی كرد كه جامعه هدف بهزیستی به خوبی دیده شده است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۳:۲۰ - ۱۹/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴