دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

از تولید اسباب بازی در حوزه كودكان و سالمندان حمایت خواهد شد
 
تفاهم نامه همكاری مشترك بین دانشگاه علوم توانبخشی و انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی ایران با هدف ارتقای صنعت اسباب بازی منعقد شد.
از تولید اسباب بازی در حوزه كودكان و سالمندان حمایت خواهد شد تفاهم نامه همكاری مشترك بین دانشگاه علوم توانبخشی و انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی ایران با هدف ارتقای صنعت اسباب بازی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم نامه همكاری مشترك بین دانشگاه علوم توانبخشی و انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی ایران منعقد شد.

از موضوعات این تفاهم نامه می توان به اجرای پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی و فناورانه با هدف طراحی، ساخت و ارزیابی اسباب بازی با همكاری تولیدكنندگان اسباب بازی برای گروه های جامع هدف توانبخشی، حمایت از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت اسباب بازی در محل دانشگاه با هدف آشنایی و ارزیابی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان از محصولات تولیدشده در صنعت اسباب بازی و پشتیبانی، تسهیل و مشاوره فنی از سوی تولیدكنندگان اسباب بازیدر جهت تدوین طرح های علمی - پژوهشی با محوریت اسباب بازی اشاره كرد.

همچنین ترویج فرهنگ استفاده از اسباب بازی و اجرای برنامه های مشترك رسانه ای، بازدید دانشجویان از صنایع تولید اسباب بازی و حمایت از تولید اسباب بازی در حوزه كودكان و سالمندان از دیگر موضوعات این تفاهم نامه به شمار می رود.

انجمن تولیدكنندگان اسباب بازی ایران پیش از این چندین تفاهم نامه دیگر را در راستای ارتقای صنعت اسباب بازی و حمایت از تولیدكنندگان، با نهادها و ارگان های دیگر منعقد كرده است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۶:۱۳ - ۱۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۶