دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

شهرداری برای فعالیت دستفروشان میدان شهرری فضایی ایجاد كند
 
گروه استان ها - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی پاكسازی میدان شهرری از وجود دستفروشان و بساط گستران ضروری است كه شهرداری منطقه 20 فضایی برای ساماندهی و فعالیت این افراد ایجاد كند.
شهرداری برای فعالیت دستفروشان میدان شهرری فضایی ایجاد كند
گروه استان ها - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی پاكسازی میدان شهرری از وجود دستفروشان و بساط گستران ضروری است كه شهرداری منطقه 20 فضایی برای ساماندهی و فعالیت این افراد ایجاد كند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان صبح امروز از مسئولان شهرداری منطقه 20 تهران درخواست كرد تا فضایی را برای ساماندهی و فعالیت دستفروشان در میدان شهرری ایجاد كنند.

برخورد ناجا با تجمع معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در میدان شهرری / كیوسك نیروی انتظامی مستقر شد
وی خطاب به شهردار منطقه 20 و مسئولان مراكز توانبخشی شهرستان ری اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی در زمینه وجود بی نظمی در میدان شهرری با حضور معتادان متجاهر و بساط گستران و دستفروشان، پلیس با انجام عملیات ضربتی اقدام به پاكسازی محل كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: با توجه به تثبیت و تداوم انتظام بخشی میدان شهرری جهت خواسته های به حق مردمی، شهرداری منطقه 20 نیز فضای مناسبی را برای ساماندهی دستفروشان و بساط گستران جهت امرار معاش مشروع و بدون مزاحمت ایجاد كند و در این راستا پلیس ری آمادگی همكاری و حمایت های لازم را دارد.

جلیلیان خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه در بین بساط گستران میدان شهرری معلول حركتی عزیزی هم ظاهرا حضور داشت كه امرار معاش خود را از این طریق به دست می آورد مراكز توانبخشی درباره این شهروند و افراد معلولی چون وی با حمایت های مادی و معنوی خود تدابیری بیندیشند تا این عزیزان جهت امرار معاش خود كارشان به بساط گستراندن ختم نشود.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۳۸ - ۱۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۶