دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

پرچم سبز رضوی در توانبخشی علی اكبر(ع) بیرجند به اهتزاز درآمد
 
گروه استان ها- كاروان بارگاه ملكوتی ثامن الحجج(ع) با گرداندن پرچم سبز رضوی مددجویان و توانخواهان را به زیارت معنوی و عاشقانه از راه دور آن امام مهربانی ها دعوت كردند.
پرچم سبز رضوی در توانبخشی علی اكبر(ع) بیرجند به اهتزاز درآمد
گروه استان ها- كاروان بارگاه ملكوتی ثامن الحجج(ع) با گرداندن پرچم سبز رضوی مددجویان و توانخواهان را به زیارت معنوی و عاشقانه از راه دور آن امام مهربانی ها دعوت كردند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، همزمان با ایام دهه كرامت توانبخشی حضرت علی اكبر(ع) بیرجند میزبان كاروان زیر سایه خورشید بود و این مركز به عطر رضوی معطر شد.

مددجویان سالمند و معلولانی كه ساعت ها چشم انتظار پرچم سبز رضوی بودند خود را به محوطه مركز رسانده تا عطر رضوی را از نزدیك استشمام كنند .

بعد از ساعت ها این انتظار مشتاقان و دلدادگان به پایان رسید و این عزیزان سالمند و معلول توانبخشی با نوای"یا رضا یا رضا" و اهدای شاخه گل از كاروان امام هشتم استقبال كرده و عشق و ارادت خود به این همام را نشان دادند.

كاروان بارگاه ملكوتی ثامن الحجج(ع) با گرداندن پرچم سبز رضوی مددجویان و توانخواهان را به زیارت معنوی و عاشقانه از راه دور آن امام مهربانی ها دعوت كردند.

معلولان با اجرای قطعه «رضا رضا دوست دارم از راه دوری اومدم» دل های شكسته را به پنجره فولاد دخیل بستند و خادمان امام رضا(ع) كه با حضور خود در مركز توانبخشی بارقه نور و روشنی را در قلب این فرشتگان معصوم جاری كردند.

طنین تضرع و آه مددجویان این مركز هنگام اجرای قطعه سرود قلبشان منقلب و كبوتر دلشان را به سوی گنبد طلایی امام رضا(ع) پرواز دادند و عطش ناب توسل مددجویان از دریای عطوفت و محبت خدام حرم رضوی زیر سایه خورشید سیراب شد.

یكی از معلولان نیز با دل شكسته از خادمان خواست تا خدام رضوی برایش دعا كنند و خدام نیز با روضه خوانی و دعا برای همه معلولان حال و هوای معنوی این دیدار را دوچندان كردند.

همچنین خادمان حرم امام رضا(ع) ضمن ملاقات و دلجویی از مددجویان و معلولان هدایایی متبرك به پرسنل آن اهدا كردند.

با حضور خدام حرم مطهر رضوی؛ همایش خانواده رضوی در بندرعباس برگزار شد
مشكل مالی فدراسیون فوتبال عراق برای استخدام سرمربی خارجی/ دعوت بازیكنان به اردو با نظر كارشناسان!
زندان مركزی بیرجند متبرك به عطر و بوی رضوی

سال های طولانی خادمان حرم رضوی با پرچم متبرك حرم راهی روستاها و شهرهای دورافتاده می شوند تا حال و هوای شهرها را در آستانه میلاد امام رضا(ع) معنوی شود و این روزها ارادتمندان به امام مهربانی استقبال گرمی از كاروان دارند.

زائرانی كه دلشان زیارت امام رضا(ع) بخواهد كم نیستند اما به دلایلی شرایط رفتن ندارند حضور این خادمان در روستاها و شهرها زمینه را برای دخیل دلها به پنجره فولاد مهیا می كند.

زیارت مولایمان امام رضا(ع) حتی از دور و حتی با نگاهی به پرچم بارگاه قدسی اش برای شیعیان و دوستدارانش لذت بخش و خاطره انگیز است.

و امروز نیز همزمان با دهه كرامت كاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان مركزی بیرجند شور و شوقی ولایی را هدیه مددجویان و زندانیان كرده و فضا را به عطر و بوی رضوی متبرك كردند.



زندانیان بندهای مختلف زندان با استقبال گرم از خادمین حرم مطهر رضوی پرچم متبرك بارگاه منور امام هشتم(ع) را زیارت كرده و تبرك جستند.

بسیاری در صحن و سرای امام رئوف برای حاجت های خود به سراغ پنجره فولاد می روند اما ساكنان زندان كه مدت ها توفیق زیارت پیدا نكرده و دستشان از پنجره فولاد حرم كوتاه است دل شكسته خود را به نوای مولودی خوانی خادمانش می دهند و با زمزمه یا ضامن آهو و یا علی ابن موسی الرضا(ع) هر كدام یك حاجت از درگاه امام مهربانی ها دارند.

بزرگترین واحدهای تولیدی شرق كشور زیر سایه خورشید

خدام بارگاه ملكوتی ثامن الحجج(ع) در راستای شعار سال مبنی بر تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان از یكی از كارخانه های بیرجند و كشتارگاه صنعتی دام و شترمرغ خوسف بازدید كردند.

كاروان زیر سایه خورشید به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری ضمن بازدید و خداقوت از تلاش های بی وقفه كاركنان در دوران تحریم و حركت به سمت خودكفایی هر چه بیشتر حمایت كردند.

سفیران حضرت رضا(ع) در این دیدارها علاوه بر مدیحه سرایی و فراهم كردن زیارت از راه دور شیفتگان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، هدایای متبرك حرم رضوی به كارگران كارخانه و كشتارگاه تقدیم كردند.

مُبلغ كاروان زیر سایه خورشید نیز بیان كرد: بهتر از اتصال به اهل بیت(ع) وجود ندارد كه مردم از آن لذت ببرند و ائمه اطهار(ع) جواب سلام همه را می دهند.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۲۱:۲۴ - ۱۷/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۳