دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

ثبت ازدواج در خراسان شمالی 5 درصد رشد كرد
 
بجنورد- مدیر كل ثبت اسناد و املاك خراسان شمالی از ثبت بیش از 7 هزار ازدواج در سال جاری خبر داد و گفت: ثبت ازدواج در خراسان شمالی نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد رشد كرده است.
ثبت ازدواج در خراسان شمالی 5 درصد رشد كرد بجنورد- مدیر كل ثبت اسناد و املاك خراسان شمالی از ثبت بیش از 7 هزار ازدواج در سال جاری خبر داد و گفت: ثبت ازدواج در خراسان شمالی نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد رشد كرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل ثبت اسناد خراسان شمالی، امید خیرخواه در خصوص آمار ازدواج و طلاق استان، اظهار كرد: بر اساس گزارش سامانه ثبت آنی ازدواج و طلاق كه در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق خراسان شمالی فعال است در 10 ماهه سال 99 آمار طلاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

مدیر كل ثبت اسناد و املاك خراسان شمالی ادامه داد: بیش از 7 هزار ازدواج نیز در این مدت ثبت شده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 5 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در 10 ماه نخست سال جاری با 269 مورد بازرسی اعم از دوره ای و موردی از دفاتر اسناد رسمی استان، به بیش از 112 هزار و 947 سند تنظیمی توسط بازرسان این اداره كل رسیدگی شد.

خیرخواه در انتها تصریح كرد: 269 مورد بازرسی از دفاتر ازدواج و طلاق خراسان شمالی نیز انجام شد كه در آن بیش از 9 هزار و 100 سند تنظیمی مورد رسیدگی قرار گرفت.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۳۳ - ۰۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۵