دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

برگزاری نخستین جشنواره اختراعات، ابتكارات و محصولات برتر دانشگاه علوم پزشكی همدان در حوزه سلامت
 

برگزاری نخستین جشنواره اختراعات، ابتكارات و محصولات برتر دانشگاه علوم پزشكی همدان در حوزه سلامت

در راستای تحقق شعار سال 1401 سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نخستین جشنواره اختراعات، ابتكارات و محصولات برتر دانشگاه علوم پزشكی همدان در حوزه سلامت در پردیس دانشگاه و با مشاركت40 اختراع از سوی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، در این رویداد اختراعاتی در حوزه های مختلف علوم سلامت ازجمله بهداشت، پزشكی و دندان پزشكی، توانبخشی، علوم آزمایشگاهی و تجهیزات پزشكی ارایه شد.

نكته حائز اهمیت این دوره، ارایه محصولات به صورت نمونه اولیه و محصول تجاری سازی شده در كنار ثبت اختراعات بود. در این رویداد، اختراعات رسیده به دبیرخانه جشنواره، توسط هیات داوران بررسی شده و سه اختراع برتر و چهار اختراع منتهی به محصول تجاری سازی شده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
اسامی منتخبان اولین جشنواره اختراعات، ابتكارات و محصولات برتر دانشگاه علوم پزشكی همدان در حوزه سلامت به شرح زیر هستند:

1- دكتر محمدرضا عربستانی با عنوان " ساخت نانوذره محتوی آنزیم لیزواستافین متصل شده بر روی لیپوزوم های حاوی ونكومایسین جهت درمان موثر عفونت های پوستی ایجاد شده توسط استافیلوكوك اورئوس مقاوم به متی سیلین"2- آرش خلیلی با عنوان " اسكالپ وین همراه با قطع كن فشاری "

سحر نورانی قرابرقع با عنوان " دستگاه تمرین درمانی دوطرفه همراه با فیدبك در بیماران سكته مغزی "





   تاریخ: ۰۹:۴۳ - ۲۶/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۳