دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

كارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع ترغیب وهدایت جوانان به نماز در مشكین شهربرگزارشد
 
كارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع ترغیب وهدایت جوانان به نماز در مشكین شهربرگزارشد
ازسری كارگاههای مهارتهای زندگی كارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع ترغیب وهدایت جوانان ورزشكار به نماز در مشكین شهربرگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل ورزش وجوانان استان اردبیل، به همت امورفرهنگی اداره ورزش وجوانان شهرستان مشكین شهر و موسسه قرآنی و عترت حبل المتین اردبیل از سری كارگاههای آموزش مهارتهای زندگی كارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع هدایت جوانان وترغیب جوانان ورزشكار به نمازدر سالن رزمی مشكین شهربا حضور خانم رقیه عبدلی برای ورزشكاران وخانواده های آنها برگزار گردید.
خانم عبدلی مدرس این كارگاه ضمن تشكر وقدردانی ازمتولیان این كارگاه افزود:نماز سرچشمه همه خوبی ها و اصلی ترین نیاز انسان برای رسیدن به كمال است . كودكان به طور فطری ستایشگر ارزش ها و پاكی هایند . ما باید طریقه ستایشگری و طریقه عشق ورزیدن به خوبی ها و پاكی ها را به آنان بیاموزیم .
درادامه ایشان افزودند:نماز،یكی از موثرترین و مطمئن ترین شیوه های مقابله با آسیب های اخلاقی واجتماعی است.از یك سو، نماز گزار با درك رابطه اش با خدا، آگاه شده، در محضر خدا گناه نمی كند،زیرا گناه به معنای شكستن حدودو حریم الهی است و از سوی دیگر ، خود را از همه ابعاد نیازمند به خداوند می بیند،سعی داردتا رابطه خویش باخدا را با ارتكاب گناه،از بین نبرد.
ودر پایان افزودند:كودكان و نوجوانان در صورتی پدر و مادر خود را به عنوان اسوه اخلاقی ، تربیتی و اجتماعی می پذیرند كه از جام محبت آنان سیراب شوند . به پدران و مادران پیش نهاد می شود هرچه بیش تر باورها و ارزشهای دینی را در خود تقویت كنند تا از این طریق ، الگوهایی مناسب و تاثیر گذار برای تغییر رفتار فرزندان خود باشند . از ویژگی های مهم اولیا برای اسوه بودن می توان تقوا ، تواضع ، گذشت ، پرهیز از خشم ، پرهیز از خودستایی ، وفای به عهد ، پرهیز از گفتار بدون عمل ، عدالت ، و احترام به قوانین و مقررات را نام برد

لینك كوتاه: https://news.msy.gov.ir/news/2319587.htm
   تاریخ: ۲۲:۲۳ - ۲۷/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸