دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

خیران، انجمن ام اس زنجان را در تحقق برنامه ها یاری كنند
 
زنجان - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با بیان اینكه این انجمن همكاری تنگاتنگی با خیران در بخش های مختلف دارد گفت: با توجه به افزایش هزینه ها همكاری خیران با این انجمن دچار نوسان شده است.
خیران، انجمن ام اس زنجان را در تحقق برنامه ها یاری كنند زنجان - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با بیان اینكه این انجمن همكاری تنگاتنگی با خیران در بخش های مختلف دارد گفت: با توجه به افزایش هزینه ها همكاری خیران با این انجمن دچار نوسان شده است.

كاظم صلاحی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر خدمات توانبخشی، فیزیوتراپی، كلینیك و سوئیت های استراحت از جمله خدمات پیش بینی شده در ساختمان در دست احداث این انجمن است كه تكمیل آنها می تواند به خدمت رسانی برای گروه های هدف شرایط بهتری را رقم بزند.

وی یكی از اقدامات مهم این انجمن را حمایت دارویی از بیماران دارای پرونده ذكر كرد و اظهار داشت: این انجمن ماهانه 300 هزار تومان به هر بیمار كمك دارویی ارائه می كند كه بستگی به نوع درگیری یك مبلغ میانه محسوب می شود.

صلاحی مقدم اضافه كرد: در این راستا و طی قرارداد منعقد شده با 2 داروخانه رجایی و 5 شهریور زنجان مبلغ مورد نظر در آخر ماه، به حساب داروخانه ها واریز می شود.

وی با اشاره به اینكه بخشی از بیماران مبتلا به ام اس علاوه بر رنج بیماری و مشكلات اقتصادی هم دارند افزود: در این راستا انجمن اقداماتی برای حمایت های تغذیه ای از این بیماران انجام داده است.

صلاحی مقدم هزینه جاری ماهانه انجمن را 100 میلیون تومان بیان كرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب، كمك تك تك خیران برای تامین مالی این انجمن برای ادامه فعالیت ضروری است، چراكه خدمت رسانی را تسهیل می كند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان خاطرنشان كرد: تكمیل بخش های مختلف طراحی شده ساختمان در دست احداث زنجان نیز در راستای حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس نیازمند همراهی بیش از پیش خیران و مشاركت منابع مالی آنان است.

وی اضافه كرد: در این راستا ارگان های دولتی هم باید انجمن را برای تكمیل بخش های مختلف از جمله فیزیوتراپی در مرحله اخذ مجوز برای فعالیت است، حمایت كنند تا بتوان بیماران مبتلا به ام اس را حمایت بیشتری كرد.

به گفته این مسوول، ساختمان چهار طبقه انجمن، در زمین پنج هزار مترمربعی و در زیربنای چهار هزارو 937 مترمربع احداث شده است.

برچسب ها
- فیزیوتراپی
- اقتصادی
- زنجان
- ام اس
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۰۲ - ۲۸/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۹