دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

وب دا - كاشان/بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان از موسسه خیریه هاجر كاشان
 
سرپرست دانشگاه به همراه رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت از موسسه خیریه هاجر كاشان روز دوشنبه مورخ 23/03/1401 بازدید كرد. ...
كاشان/بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشكی كاشان از موسسه خیریه هاجر كاشان
سرپرست دانشگاه به همراه رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت از موسسه خیریه هاجر كاشان روز دوشنبه مورخ 23/03/1401 بازدید كرد. ...



به گزارش وب دا، دكتر كورش ساكی، در این بازدید در جریان خدماتی كه توسط این موسسه به دختران معلول ذهنی و جسمی در قالب كلاس های آموزشی، ارائه خدمات رفاهی، آموزشهای شغلی و هنری و......ارائه می شود، قرار گرفت.

ایشان در ادامه از كلیه واحدهای آن مجموعه شامل فضاهای آموزشی، رفاهی، تفریحی، پارك اختصاصی، سالن اجتماعات، خوابگاه شبانه روزی، آشپزخانه صنعتی و سالن غذا خوری و ..... بازدید كرد.

دكتر ساكی، در پایان از زحمات مدیرعامل موسسه خیریه هاجر كاشان، آقای حاج علی هاشمی طاهری تقدیر كرد و گفت: پتانسیل عظیمی تحت عنوان سازمانهای مردم نهاد (NGO) وجود دارد كه به راحتی می شود از آن در جهت منافع مردم و درمان و سلامتی جامعه استفاده كرد.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، در خصوص این موسسه گفت: تاریخچه موسسه خیریه هاجر با اهداف خیرخواهانه و یاری رساندن به دختران كم توان ذهنی و جسمی بالای 15 سال به سال1384 با پذیرش سه مددجو در بدو تاسیس باز می گردد. دكتر علیرضا مفرح افزود: این موسسه با هدف توانمند سازی، كشف استعداد های نهفته و حفظ عزت نفس مددجویان در جامعه نقش بسزایی داشته است.

منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۷:۳۶ - ۲۹/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۱