دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

دكتر ترابی: دانشكده توانبخشی در مرزهای دانش و در مسیر نیازهای مردم حركت می كند
 
نشست هماهنگی تغییر وب سایت دانشكده توانبخشی با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن شورا دانشكده توانبخشی برگزار شد.
نشست هماهنگی ارتقای سایت دانشكده توانبخشی دكتر ترابی: دانشكده توانبخشی در مرزهای دانش و در مسیر نیازهای مردم حركت می كند
نشست هماهنگی تغییر وب سایت دانشكده توانبخشی با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن شورا دانشكده توانبخشی برگزار شد.

214122.mp3 دكتر ترابی: دانشكده توانبخشی در مرزهای دانش و در مسیر نیازهای مردم حركت می كند



اخبار مرتبط گالری عكس مرتبط گالری فیلم مرتبط گالری صوت مرتبط
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران دانشكده توانبخشی، این نشست روز شنبه 28 خرداد 1401 با حضور دكتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و دكتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشكده برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دكتر خاتون آبادی ضمن قدردانی از حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه و هیئت همراه در دانشكده، از اهمیت بحث روابط عمومی در هر سازمان سخن گفت و اظهار كرد: یكی از دغدغه های من در همه دوران، توجه به بحث روابط عمومی بوده است؛ روابط عمومی به عنوان تابلوی یك سازمان است و توجه به آن، توجه به كل سازمان است.
وی با بیان تغییراتی كه در این دوره در واحد روابط عمومی دانشكده رخ داده از فعالیت ها و اقدامات این واحد در راستای بهبود وضعیت روابط عمومی دانشكده سخن گفت و اظهار كرد: به دنبال این تغییرات، شاهد عملكرد خوب واحد روابط عمومی دانشكده در مقایسه با گذشته هستیم و این مسئله با آماری كه وجود دارد مشهود است.
دكتر خاتون آبادی ادامه داد: خدا را شكر در دوره ای هستیم كه همه حرف همدیگر را می فهمیم و در سطح دانشكده در تراز مدیریت ها و همچنین در تراز كارشناسی، یك تعامل دو طرفه همراه با اشتیاق و انگیزه برای پیشبرد اهداف دانشكده داریم كه به امید خداوند با راهنمایی هایی كه صورت می گیرد، شاهد این انگیزه در آینده نیز باشیم.
وی افزود: در حوزه معاونت های درمان، آموزش و بین الملل همكاری های مختلف با دانشكده صورت گرفته است و در حوزه روابط عمومی نیز این اتفاق در حال شكل گیری است كه امید است نهایت استفاده را از آن داشته باشیم.
رئیس دانشكده توانبخشی بر تعیین مدت زمان برای تحقق اهداف پیش رو تاكید كرد و گفت: دانشكده توانبخشی بحث دانشگاه اجتماعی را به طرق مختلف در برنامه های خود جای داده است كه در همین راستا همكاری با معاونت بهداشت كه به دنبال پویش یك دقیقه با مسئولین رخ داد، اتفاق افتاد و مسیر برای انعقاد تفاهم نامه مشترك و ورود توانبخشی به حوزه بهداشت هموار شد.

سپس دكتر ترابی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع همكاران دانشكده توانبخشی تصریح كرد: این دانشكده از جمله دانشكده های دانشگاه است كه در مرزهای دانش و نیازهای مردم با توجه به جامعه سالمندی حركت می كند و نیاز به خدمات این دانشكده در جامعه رو به افزایش است.
وی ادامه داد: برنامه ای كه ما در روابط عمومی به دنبال آن هستیم این است كه با به كارگیری امكانات لازم، مرجعیت رسانه ای را در حوزه هایی كه دارای مرجعیت علمی هستند فراهم كنیم. این نكته مهم و اثر گذار است زیرا اگر بهترین دانشمندان دنیا را هم داشته باشیم، اگر رسانه ای نشود انگار كاری نشده است؛ پس این بحث مهمی است و برای تحقق این هدف، یكی از ابزارهایی كه می بایست سامان دهی شود وب سایت است.
وی با بیان رنكینگ سایت دانشگاه، به رتبه سایت دانشكده ها اشاره كرد و گفت: هیچ یك از دانشكده ها از نظر ساختار وب سایت و توسعه هایی كه اتفاق افتاده است، نتوانسته موفق عمل كند و این مسئله ای بود كه موجب شد بحث یكپارچه سازی وب سایت دانشكده ها با همكاری معاونت توسعه و مشاركت واحد فناوری اطلاعات دانشگاه اتفاق بیفتد كه اكنون در جلسات توجیهی آن و واحدهای پایلوت هستیم.
دكتر ترابی از ویژگی های سایت جدید سخن گفت و ادامه داد: می بایست به گونه ای عمل كنیم كه اگر فردی واژه توانبخشی را در گوگل، جستجو كرد اولین گزینه پیشنهادی سایت دانشكده توانبخشی دانشگاه تهران باشد و لازمه آن همكاری همه گروه های دانشكده برای تولید محتوای مورد نیاز كاربر به صورت متوالی است.
وی افزود: در همین راستا، رسانه سینا در دانشگاه همه محتواها را جمع آوری می كند و آن را در سایت مرتبط نمایش می دهد كه این امتیاز سایت را افزایش می دهد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه از تحول سامانه رزومه اساتید دانشگاه سخن گفت و همكاری همه همكاران را برای تحقق هدف پیش رو در زمینه تغییر وب سایت دانشكده خواستار شد.

در ادامه مهندس سارا نعیمی اظهار كرد: این پروژه فناوری در رسانه است كه وب برندینگ یك شاخه آن است؛ ساختار وب برندینگ در دانشكده ها یك فرایند مطاالعاتی بوده است و از دانشكده های دنیا كه در حوزه

وبومتریك و شاخه های آن حركت كرده اند الگو گرفته شده است .
وی گزارشی از تغییر سایت دانشكده بهداشت ارائه كرد و از ظرفیت دانشكده توانبخشی برای پایلوت شدن وب سایت سخن گفت.
مهندس نعیمی در ادامه ویژگی های سایت جدید را شرح داد و از نحوه آموزش و همكاری دانشگاه با دانشكده در راستای انتقال اطلاعات سایت فعلی به سایت جدید مطالبی ارائه كرد و به پرسش های حاضران پاسخ داد.
در پایان صورتجسله پایلوت وب سایت دانشكده توانبخشی به امضای حاضران رسید.

گروه خبری : دانشكده توانبخشی كد خبر : 214122

كپی لینك كوتاه

-
-
   تاریخ: ۱۲:۱۵ - ۲۹/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۸