دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

بهزیستی خراسان رضوی در فرزندخواندگی ركورددار كشور است
 
مشهد ـ معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی خراسان رضوی در سال 1400 و سه ماه اول امسال با واگذاری 512 كودك، ركورد واگذاری فرزند در تاریخ این سازمان را شكست.
بهزیستی خراسان رضوی در فرزندخواندگی ركورددار كشور است مشهد ـ معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی خراسان رضوی در سال 1400 و سه ماه اول امسال با واگذاری 512 كودك، ركورد واگذاری فرزند در تاریخ این سازمان را شكست.

شهره شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: بهزیستی خراسان رضوی در سال گذشته 407 فرزند را با رعایت كامل ضوابط و قوانین واگذار كرده است.

معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در ابتدای سال گذشته شیرخوارگاه علی اصغر 98 فرزند داشت و در طول سال هم 352 فرزند پذیرش كرد.

وی افزود: بنا بر این در مجموع در كل سال مجموع كودكان مقیم یا پذیرش شده در این مركز 450 فرزند بود كه در پایان سال با واگذاری های انجام شده، تعداد كودكان این مركز به 43 مورد كاهش یافت.

شاهرودی با تأكید بر مصلحت فرزندان واگذار شده گفت: دستگاه قضائی به عنوان متولی امور حسبی و صغار و بهزیستی به عنوان مجری فرزندخواندگی، در جهت رعایت مصالح اطفال و گزینش بهترین خانواده برای فرزندان، تمام تلاش خود را دارند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۳۸ - ۳۰/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۲