دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

370 اثر به دبیرخانه جشنواره پیشگیری از آسیب های اجتماعی گلستان ارسال شد
 
گرگان- ایرنا- مسوول بسیج رسانه استان گلستان گفت: 370 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی این استان رسیده كه داوری آن ها از امروز دوشنبه آغاز شده است.
370 اثر به دبیرخانه جشنواره پیشگیری از آسیب های اجتماعی گلستان ارسال شد گرگان- ایرنا- مسوول بسیج رسانه استان گلستان گفت: 370 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی این استان رسیده كه داوری آن ها از امروز دوشنبه آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی تجری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نخستین جشنواره رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی كه در سال جاری مرحله فراخوان دریافت آثار شروع شد و تا 20 خرداد ماه ادامه داشت كه با توجه به تعداد آثار رسیده استقبال خوبی از این جشنواره تخصصی شده است.
وی اظهارداشت: در این مرحله دبیرخانه جشنواره اقدام به شروع داوری آثار خواهد كرد و پیش بینی می شود به مدت یك هفته كار داوری آثار ادامه یابد و سپس اختتامیه جشنواره پیگیری خواهد شد.

به گفته وی در تركیب داوران نخستین جشنواره آسیب های اجتماعی سعی شده از ظرفیت های متخصصین بومی استان گلستان استفاده شود.

وی بیان كرد: جشنواره پیشگیری از آسیب های اجتماعی در 2 محور حرفه ای و مردمی برگزار می شود كه در بخش حرفه ای چهار قالب تیتر، گزارش، مقاله و یادداشت، عكس (تك عكس، گزارش خبری) و در بخش مردمی عكس و كلیپ خبری در نظر گرفته شد و شركت در جشنواره برای تمامی شهروندان و خبرنگاران حرفه ای در بخش های مشخص شده آزاد بوده است.

تجری گفت: عفاف و حجاب، تصادفات جاده ای، سرقت، خودكشی، حاشیه نشینی، معضلات پیری جمعیت و سالمندی جامعه، كودكان كار، قاچاق كالا و ارز، جمعیت و فرزند پروری، اعتیاد، طلاق، مصرف مشروبات الكلی، خشونت اجتماعی، خشونت علیه زنان، خانواده، كسب و كار، رسانه، كرونا و ازدواج از جمله موضوعات این جشنواره با محوریت گام دوم انقلاب، محور تحول بوده است.

مسوول بسیج رسانه استان گلستان تصریح كرد: نخستین جشنواره محتوایی پیشگیری از آسیب های اجتماعی گلستان از سوی موسسه مطبوعاتی مروارید بازار كسب و كار پارس و با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بسیج رسانه گلستان برگزار می شود.

استان گلستان 42 پایگاه خبری، 136 دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الكترونیكی و 165 نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

برچسب ها
- گرگان
- رسانه
- گلستان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۲۹ - ۳۰/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۶