دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

حمایت شهرداری از زنان سرپرست خانوار/ واگذاری غرفه های رایگان
 
مدیرعامل سابق شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: در تمامی بازارچه ها زنان سرپرست خانوار می توانند بصورت رایگان غرفه دریافت كنند.
حمایت شهرداری از زنان سرپرست خانوار/ واگذاری غرفه های رایگان مدیرعامل سابق شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: در تمامی بازارچه ها زنان سرپرست خانوار می توانند بصورت رایگان غرفه دریافت كنند.

قدرت الله محمدی مدیرعامل سابق شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره حمایت شهرداری تهران از زنان سرپرست خانواده گفت: در هر بازارچه ای كه چه به صورت ثابت و چه به صورت موقت احداث می شود با هماهنگی با مدیركل امور بانوان بخشی برای زنان سرپرست خانواده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به چگونگی دریافت غرفه در بازارچه ها اظهار كرد: هر زمان كه معاونت امور بانوان از شركت ساماندهی صنایع و مشاغل درخواست داشته باشد بخشی از بازارچه ها به صورت رایگان در اختیار زنان سرپرست خانواده قرار می گیرد.

مدیرعامل سابق شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر در بازارچه های جنت و حكیمه هفتاد نفر از زنان سرپرست خانوار اشتغال دارند و البته امكان فعالیت زنان سرپرست خانواده در روز بازارها نیز فراهم است.

محمدی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با افتتاح روز بازار خلازیر گفت: این روز بازار به بهره برداری رسیده است و هم اكنون نیز در حال كار است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۰۲ - ۳۰/۰۳/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۶