دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برنامه های توانبخشی در حوزه سلامت ایثارگران استان تهران عملیاتی می شود
 
شهرری-ایرنا-معاون بهداشت و درمان اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از كاهش انتظار ایثارگران برای شركت دركمیسیون پزشكی به كمتر از یك ماه خبر داد و گفت: امسال برنامه های آموزشی و توانبخشی در حوزه سلامت برای ایثارگران استان عملیاتی می شود.
 برنامه های توانبخشی در حوزه سلامت ایثارگران استان تهران عملیاتی می شود شهرری-ایرنا-معاون بهداشت و درمان اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از كاهش انتظار ایثارگران برای شركت دركمیسیون پزشكی به كمتر از یك ماه خبر داد و گفت: امسال برنامه های آموزشی و توانبخشی در حوزه سلامت برای ایثارگران استان عملیاتی می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از بنیادشهید و امور ایثارگران، عالیه قاسمی، از كاهش انتظار ایثارگران برای شركت در كمیسیون پزشكی به كمتر از یك ماه خبر داد و اظهاركرد: امسال برنامه های آموزشی و توانبخشی متنوعی را در حوزه سلامت برای ایثارگران استان برنامه ریزی كردیم كه با توجه به تقویم عملیاتی و با مشاركت ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تابعه عملیاتی می شود.

وی با بیان اینكه سال گذشته پرونده پزشكی 2 هزار 550 ایثارگر استان تهران در 68 جلسه كمیسیون پزشكی بررسی و برای آن ها درصد جانبازی تعیین شد، افزود: شركت در كمیسیون پزشكی برای ایثارگران شهرستان های استان تهران به روز شده و در كوتاهترین زمان پرونده آن ها بررسی می شود.

قاسمی ادامه داد: در سال گذشته 319 ایثارگر متقاضی افزایش حق پرستاری بودند كه از این تعداد نزدیك به 200مورد به افزایش حق پرستاری منجر شد.

وی گفت: روند ارائه خدمات بیمه ای به ایثارگران استان رو به بهبود است و با نشست های مشترك با مدیران بیمه طرف قرارداد و نیز مسئولان بهداشت و درمان ستاد مركز، تلاش كردیم تا رضایت ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را افزایش دهیم.

برچسب ها
- شهرستان ری
- بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران
- توانبخشی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۷:۱۵ - ۰۱/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۵