دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جلسه هم اندیشی جلب مشاركت های مردمی در راستای برنامه تحول مركز روانپزشكی رازی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

برگزاری جلسه هم اندیشی جلب مشاركت های مردمی در راستای برنامه تحول مركز روانپزشكی رازی

جلسه هم اندیشی جلب مشاركت های مردمی در راستای برنامه تحول مركز روانپزشكی رازی، روز سه شنبه با حضور مشاور ریاست دانشگاه در امور مشاركت های اجتماعی، رئیس و مدیر مركز روانپزشكی رازی، مسئول حراست، سرپرست مدیریت خدمات پرستاری و مسئول روابط عمومی این مركز و مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بیماران روانپزشكی رازی برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز رازی، در ابتدای این نشست، دكتر امید رضایی رئیس مركز ضمن خیر مقدم به حضار و تاكید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر مركز با دفتر مشاركت های اجتماعی دانشگاه ، به برخی اقدامات خیرین در سطح مركز، از جمله بازسازی پردیس های 6 غربی و شرقی، و بهسازی گلخانه ها اشاره كرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نیازهایی اشاره كرد كه رفع آنها در حیطه اختیارات شهرداری است و انتظار مركز از واحد مشاركت های اجتماعی دانشگاه، دعوت از شهردار تهران جهت بازدید از مركز و مشاركت در اجرای برنامه هاست.

در ادامه، دكتر امین شاهرخی مسئول دبیرخانه مشاركت های اجتماعی دانشگاه ضمن تاكید بر اهمیت تعامل و همكاری بین بخشی در پیشبرد امور، گفت: ما باید با همدلی و همراهی، به پیشرفت امور كمك كنیم و حضور پر رنگ همكاران بخش مشاركت های اجتماعی در مركز می تواند موثر و مفید واقع شود.

احمد خادم كارشناس دبیرخانه مشاركت های اجتماعی دانشگاه نیز اظهار داشت: هدف از راه اندازی این دفتر، جلب كمك های مردمی و نقش آفرینی مردم در امور است و یكی از برنامه های دبیرخانه مشاركت های اجتماعی، افزایش هر چه بیشتر آن است.

مهدی شیخنا سرپرست مدیریت خدمات پرستاری مركز رازی نیز به ذكر برخی نیازهای بخش ها و مددجویان مركز پرداخت و در خصوص آنها تبادل نظر شد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: تركاشوند - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۴:۱۳ - ۰۱/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۳