دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ثبت ٣٢ هزار ازدواج طی سال گذشته در فارس
 
شیراز- مدیركل ثبت اسناد و املاك استان فارس گفت: طی سال ١4٠٠ بالغ بر ٣٢ هزار فقره سند ازدواج در استان فارس  صادر شد.
ثبت ٣٢ هزار ازدواج طی سال گذشته در فارس  شیراز- مدیركل ثبت اسناد و املاك استان فارس گفت: طی سال ١4٠٠ بالغ بر ٣٢ هزار فقره سند ازدواج در استان فارس  صادر شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی هاشمی شامگاه یكشنبه در جمع خبرنگاران بیان كرد: با توجه به آمارهای سال ١4٠٠ بالغ بر ٣٠ هزار فقره سند ازدواج در استان فارس به ثبت رسید.

وی ادامه داد: براساس همین آمار طی سال ١4٠٠ بالغ بر ١٠ هزار و ٧5٧ فقره طلاق نیز به ثبت رسیده این در حالی است كه 4٣4 دفتر اسناد رسمی در استان فارس وجود داشته كه بالغ بر ٩44 هزار سند نیز در این دفاتر صادر و به مخاطبان ارائه شد.

به گفته مدیركل ثبت اسناد و املاك استان فارس، تعداد ١5٨ دفتر ازدواج و ١١6 دفتر طلاق در فارس اقدام به ثبت ازدواج و طلاق می كنند.

هاشمی همچنین در خصوص اراضی استان نیز متذكر شد: بیش از ١٠ میلیون و ٢٠٠ هكتار از اراضی استان جز اراضی ملی بوده كه بالغ برای بیش از ٩ میلیون هكتار از اراضی استان سند دار شده اند این در حالی است كه طی سه ماهه نخست امسال نیز ٧٠٢ هكتار از اراضی استان سند دار شدند.

به گفته این مسئول بالغ بر یك میلیون و54٠ هزار هكتار از اراضی فارس جزو اراضی زراعی است كه تنها 4 درصد از این اراضی سنددار شدند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۰۲ - ۰۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۱