دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

زلزله زدگان بهزیستی مستمری دو ماه را دریافت می كنند/سیل مهربانی ها روانه سی سخت شد
 
رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی كشور گفت: دو ماه مستمری به حساب زلزله زدگان زیرپوشش سازمان بهزیستی در شهرستان دنا واریز می شود.
زلزله زدگان بهزیستی مستمری دو ماه را دریافت می كنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدرضا كاظم زاده رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی كشور گفت: به حساب آسیب دیدگان جامعه هدف در منطقه زلزله زده سی سخت، مبلغی به میزان مستمری دو ماهه شان، طی چند روز آینده واریز می شود.

كاظم زاده با بیان اینكه 300 خانواده در شهرستان دنا تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، افزود: زلزله زدگان نیازمند اقلام ضروری مانند وسایل گرمایشی، پتو و تغذیه هستند.

او بیان كرد: به استان های همجوار و استان های معین اعلام شده تا این اقلام هرچه زودتر با كمك خیران تهیه و به دست نیازمندان و گروه جامعه هدف برسد.

كاظم زاده با بیان اینكه برخی از منازل مددجویان بهزیستی 100 درصد تخزیب شده است گفت: تلاش می شود با همكاری سازمان بهزیستی و بنیاد مسكن واحد های مسكونی آسیب دیده بازسازی و تعمیر شود.

ارسال نخستین محموله امدادی به مناطق زلزله زدگان سی سخت سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین محموله امدادی هلال احمر این استان به زلزله زدگان شهرستان سی سخت ارسال شد.
طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارسال نخستین محموله امدادی هلال احمر این استان به زلزله زدگان شهرستان سی سخت خبر داد و گفت: این محموله شامل 2 و نیم تن حبوبات و 800 بسته موادغذایی 72 ساعته برای هموطنان متاثر از زلزله در شهرستان سی سخت است.

ارسال نخستین محموله امدادی به مناطق زلزله زدگان سی سخت

نیرو های امدادی چهارمحال و بختیاری برای كمك رسانی به سی سخت اعزام شدند

10 نیروی امدادی و عملیاتی در قالب 2 تیم از چهارمحال و بختیاری به منطقه زلزله زده سی سخت در كهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند. ایرج كیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: 10 نیروی امدادی و عملیاتی در قالب دوتیم از این استان به منطقه زلزله زده سی سخت در كهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

نیرو های امدادی چهارمحال و بختیاری برای كمك رسانی به سی سخت اعزام شدند

اهداء محموله نظام پزشكی استان فارس به مردم زلزله زده دنا

حمیرا وفایی رئیس نظام پزشكی استان فارس گفت: همانطور كه در بحران های اخیر در دیگر نقاط كشور سازمان نظام پزشكی استان فارس برای همدردی و كمك به مردم آسیب دیده اقدام به توزیع اقلام مورد نیاز مردم در آن مناطق كرده بود وظیفه خود دانست برای یاری و همدردی محموله ای را به مردم زلزله زده شهر سی سخت اهداء نماید.
   تاریخ: ۱۰:۲۰ - ۰۲/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۳