دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

پدیده كودكان كار و تكدی گری از مهمترین چالش های استان یزد است
 
یزد - ایرنا - مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد پدیده كودكان كار و تكدی گری را از مهمترین چالش ها و آسیب های اجتماعی ناشی از ورود مهاجرین غیرمجاز به استان در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی و حتی امنیتی بیان كرد.
پدیده كودكان كار و تكدی گری از مهمترین چالش های استان یزد است یزد - ایرنا - مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد پدیده كودكان كار و تكدی گری را از مهمترین چالش ها و آسیب های اجتماعی ناشی از ورود مهاجرین غیرمجاز به استان در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی و حتی امنیتی بیان كرد.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی استانداری یزد، جمال قهرمانی در نخستین جلسه گروه كاری ساماندهی كودكان كار و خیابانی و متكدیان با تاكید بر اهمیت رسیدگی و بررسی وضعیت كودكان خیابانی و متكدیان در استان، خواستار هماهنگی و همكاری تمام دستگاه های ذیربط در جهت حل این مشكل شد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده بهزیستی و شهرداری یزد در خصوص ساماندهی كودكان خیابانی و متكدیان افزود: با توجه به مشكلات اخیر كشور همسایه و به تبع آن افزایش تصاعدی آمار ورودی اتباع بیگانه، می بایست اقدامات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

قهرمانی یكی دیگر از عوامل رواج بیش از پیش این پدیده را عدم مدیریت صحیح پسماندها و زباله های شهری دانست كه این امر منجر به ایجاد مشاغل كاذبی چون جمع آوری ضایعات و فروش آن شده است.

برچسب ها
- سازمان امور اجتماعی كشور
- كودكان خیابانی
- یزد
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۵۴ - ۰۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۲۳