دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

ظرفیت ویژه دانشگاه پیام نور در حل آسیب های اجتماعی
 
سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به دارا بودن رشته های علوم انسانی و رشته های مبتنی بر جامعه شناسی، می تواند در حل مسائل و آسیب های اجتماعی كمك كار وزارت كشور باشد.
ظرفیت ویژه دانشگاه پیام نور در حل آسیب های اجتماعی سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به دارا بودن رشته های علوم انسانی و رشته های مبتنی بر جامعه شناسی، می تواند در حل مسائل و آسیب های اجتماعی كمك كار وزارت كشور باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور در دیدار با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت كشور، افزود: ظرفیت دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات موثر و رفع مشكلات كشور، بسیار مطلوب است و این دانشگاه می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد.

وی همكاری مشترك دانشگاه پیام نور و وزارت كشور را رابطه ای دو طرفه كه هر دو مجموعه را از ظرفیت های طرفین بهره مند می سازد دانست و ضمن تاكید بر این همكاری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه آموزش دهیاران و شهرداران، برگزاری كارگاه های آموزشی كوتاه مدت و تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی ، برگزاری همایش ها و ... خدمات گسترده ای ارائه كند.

دكتر تقی زاده از راه اندازی مراكز رشد و خانه های خلاق و مهارتی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور درصدد است بسترسازی لازم را برای رشد ایده های مجموعه دانشگاه پیام نور اعم از؛ عضو هیئت علمی، دانشجو و كارمند فراهم كند تا گامی مثبت در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برداشته و خدمتی بزرگ برای جوانان این مرز و بوم به ارمغان آورد.

وی همچنین با اشاره به تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه از تجهیزات بسیار پیشرفته آزمایشگاهی برخوردار است و می تواند این تجهیزات را در اختیار محققان دانشگاهی و عموم مردم قرار دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان كردن اینكه این دانشگاه آمادگی دارد در زمینه های مختلف آموزشی خدمات مورد نیاز دستگاه ها و سایر دانشگاه ها را ارائه كند، از معاونت فرهنگی وزارت كشور خواست، امكان استفاده از این ظرفیت های ویژه را برای دستگاه ها و نهادهای زیرمجموعه خود فراهم كند.

وی در پایان بر لزوم حمایت ویژه از دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی و مردمی كشور تاكید كرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نقش بسیار موثری در برقراری عدالت آموزشی در سراسر كشور داشته و اكنون نیز می تواند خدماتی علاوه بر ارائه خدمات متنوع آموزشی، ماموریت های حوزه وزارتی را بر عهده گیرد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۱:۱۱ - ۰۷/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۱