دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

فعلاً امكان فروش سهام عدالت وجود ندارد
 
مدیرعامل شركت تعاونی سهام عدالت البرز به نحوه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان اظهار كرد: سهام عدالت به شش دهك پایین جامعه تعلق می گیرد و در مرحله اول ثبت نام مددجویان نهادهای حمایتی مثل كمیته امداد و بهزیستی و در مراحل بعدی ثبت نام سایر افراد این دهك ها انجام می شود.
فعلاً امكان فروش سهام عدالت وجود ندارد اكبر حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار كرد: با توجه به اینكه اصلاح آیین نامه آزادسازی سهام عدالت در حال انجام است، فعلا امكان فروش سهام وجود ندارد و بعد از اعمال اصلاحات لازم، امكان فروش مجددا فراهم می شود.

وی در پاسخ به چگونگی تعیین تكلیف سهام عدالت فوت شدگان توضیح داد: در تلاشیم تا پایان شهریور سهام عدالت آنها به بازماندگان منتقل شود.

این مسئول همچنین به نحوه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان اظهار كرد: سهام عدالت به شش دهك پایین جامعه تعلق می گیرد و در مرحله اول ثبت نام مددجویان نهادهای حمایتی مثل كمیته امداد و بهزیستی و در مراحل بعدی ثبت نام سایر افراد این دهك ها انجام می شود.

حیدری اضافه كرد: هم اكنون فرایند شناسایی جاماندگان در حال انجام است و اطلاعات مددجویان نهادهای حمایتی بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان، كافی نت و ... ثبت می شود و سهام به آنها تخصیص می یابد.

مدیرعامل شركت تعاونی سهام عدالت البرز گفت: افراد شش دهك پایین به تدریج و مرحله به مرحله شناسایی می شوند و به نظر می رسد به نظر می رسد پرونده جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال بسته شود.

وی اظهار كرد: با توجه به سوء استفاده برخی از جاماندگان و اخذ هزینه از آنها با عنوان پیش ثبت نام سهام عدالت و ... باید گفت نیازی به هیچ گونه مراجعه حضوری به جایی نیست و بعد از فرایند شناسایی، سهام عدالت به واجدین شرایط تعلق می گیرد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۰:۲۰ - ۰۸/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵