دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

بسیج تاثیرگذار در تمام عرصه ها
 
فرماندار مهاباد: بسیج در تمام عرصه ها نقش پر رنگ و تاثیرگذار دارد.
فرماندار مهاباد؛
بسیج تاثیرگذار در تمام عرصه ها
فرماندار مهاباد: بسیج در تمام عرصه ها نقش پر رنگ و تاثیرگذار دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز مهاباد، فرماندار ویژه مهاباد گفت: بسیج در عرصه های مختلف نظامی و اجتماعی و در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته است.بسیج تاثیرگذار در تمام عرصه ها

امیر قادری امروز جمعه در رزمایش الی بیت المقدس كه با مشاركت بسیجیان برگزار شد، افزود: حضور جوانان و بسیجیان و مشاركت آنان در امور كشوری رمز موفقیت نظام بوده و این نعمت مایه افتخار است.

وی ادامه داد: فعالیت بسیج تنها به بخش نظامی ختم نشده و مشاركت آنان در تمام عرصه به بدنه نظام و مردم كمك شایانی كرده است.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار كرد: تلاش های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس تا دوران كرونا انكار ناپذیر بوده و كارنامه درخشانی در راستای خدمت به مردم و نظام از خود ثبت كرده است.

قادری با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس نیز گفت: برگزاری مانورهای سراسری برای مقابله با حوادث و ارتقای توانایی نیروهای نظامی و امدادی امری ضروری است كه باید پیوسته در دستور كار قرار گیرد.

وی با بیان اینكه كشور ما جزء مناطق حادثه خیز جهان است، تاكید كرد: رزمایش الی بیت المقدس یكی از مانورهای ابتكاری سپاه بوده كه در امر توانبخشی نیروهای بسیجی و عكس العمل در مواقع بحرانی بسیار موثر است.

رزمایش الی بیت المقدس با شعار «بسیج پاره تن مردم» از دیروز (پنجشنبه) به مدت 2 روز با حضور قشرهای مختلف بسیج در قالب گردان های شهید بروجردی و شهید احمدی برگزار شد.
   تاریخ: ۱۴:۲۱ - ۱۷/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴