دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

علاقه مندان در مهلت باقیمانده آثار خود را به جشنواره طلوع در زنجان ارسال كنند
 
زنجان - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان زنجان از علاقه مندان به شركت در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت "طلوع" خواست تا 20 تیر سالجاری نسبت به تكمیل فرم ثبت نام جشنواره و ارسال آثار خود به دبیرخانه اقدام كنند.
علاقه مندان در مهلت باقیمانده آثار خود را به جشنواره طلوع در زنجان ارسال كنند زنجان - ایرنا - مدیركل بهزیستی استان زنجان از علاقه مندان به شركت در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت ""طلوع"" خواست تا 20 تیر سالجاری نسبت به تكمیل فرم ثبت نام جشنواره و ارسال آثار خود به دبیرخانه اقدام كنند.

سلمان حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه مهلت دریافت نمایشنامه ها تا تاریخ 20 تیر ماه خواهد بود افزود: هر نمایشنامه نویسی می تواند با حداكثر یك اثر، متقاضی حضور در این مسابقه باشد و تعداد 10 نمایشنامه به عنوان آثار برگزیده وبدون در نظر گرفتن اولویت اعلام خواهد شد.

وی در خصوص دریافت آثار مورد پذیرش گفت: آثاری مورد پذیرش و ارزیابی قرار خواهند گرفت كه با توجه به محورهای ارائه شده در فراخوان نوشته شده باشد و آثاری كه از سوی هیات داوران برای چاپ مناسب تشخیص داده شوند، پس از طی مراحل لازم از سوی معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور به چاپ خواهد رسید.

حسینی با تاكید بر اینكه حداقل دو سوم بازیگران گروه های نمایشی باید از افراد معلول تشكیل شده باشند افزود: با توجه به محدودیت درپذیرش تعداد شركت كنندگان، متون نمایشی كه اشخاص بازیگر آن از حدنصاب بیشتر باشد پیش از ورود به مرحله بازخوانی حذف خواهند شد.

وی با تاكید بر اینكه تاریخ های اعلام شده در فراخوان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود، یادآور شد: علاقه مندان برای تكمیل فرم شركت در جشنواره می توانند به آدرس http://zanjan.behzisti.ir مراجعه و آثار خود را به پست الكترونیك ashnvareh.toloo@znj.behzisti.gov.ir ارسال كنند.

گفتنی است ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر ویژه افراد دارای معلولیت "طلوع" با مشاركت بهزیستی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و قزوین برگزار می شود كه استان زنجان برای سومین بار به میزبانی این جشنواره انتخاب شده است و در بازه زمانی 22 تا 25 آبان در پنج بخش برگزار خواهد شد.

برچسب ها
- تئاتر
- سازمان بهزیستی كشور
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۱۶ - ۱۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۳