دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

مدیر جدید پژوهش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی معرفی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مدیر جدید پژوهش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی معرفی شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (چهارشنبه) در نشستی با حضور جمعی از مدیران و كارشناسان زیرمجموعه این معاونت، ضمن قدردانی از خدمات دكتر اكبر بیگلریان در مدتی كه مسئولیت مدیریت پژوهش را به عهده داشت، دكتر كیانوش عبدی را به عنوان مدیر جدید توسعه و ارزیابی تحقیقات (پژوهش) معرفی كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر مسعود فلاحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در سخنانی، برگزاری این نشست را بمنظور تكریم دكتر بیگلریان و معارفه دكتر عبدی كه هر دو از اساتید بنام و خوب دانشگاه هستند، خواند و گفت: طی مدتی كه در معاونت تحقیقات در خدمت دكتر بیگلریان بودم، همه كارهای علمی، مدیریت بر پرسنل و دیگر اموری كه به ایشان سپرده شده، نهایت ایثار و تلاش را از خود نشان دادند و این جابجایی به خواست دكتر بیگلریان و پس از دو بار درخواست ایشان انجام شده است.

دكتر فلاحی افزود: ایشان به دلیل مشكلات بیماری پدر و نیاز به فراغت بیشتر برای رسیدگی به پدر بیمارشان، درخواست كناره گیری از مسئولیت مدیریت پژوهش را داشتند و با مشورتی كه با رئیس محترم دانشگاه انجام شد، از دكتر عبدی كه سابقه همكاری با معاونت پژوهش را در بخش اطلاع رسانی پزشكی و انتشارات دارند، خواسته شد كه این مسئولیت را بپذیرند.

وی همچنین ابراز امیدواری كرد كه با همكاری همه همكاران در معاونت تحقیقات، روز به روز شاهد ارتقای دانشگاه بخصوص در رتبه بندی آن باشیم.

در ادامه، دكتر بیگلریان در سخنان كوتاهی، از همه همكاران خود در حوزه پژوهش كه در مدت مسئولیت ایشان تلاش كردند، تشكر كرد و برای دكتر عبدی آرزوی سلامتی و موفقیت در مسئولیت جدید را داشت.

سپس، دكتر عبدی مدیر جدید پژوهش در سخنانی، ضمن تشكر از همكاران معاونت كه در این نشست شركت كردند، برای حضور دوباره خود در جمع همكاران این حوزه، خدا را شكر كرد و گفت: كارشناسان حوزه معاونت تحقیقات كه از سوابق بالا برخوردارند، بازوان اصلی كار مدیریتی هستند و مدیر، وظیفه هماهنگ كننده و ارتقا و ارزش گذاری بر توانمندی كارشناسان را دارد.

وی افزود: مبنای كار ما، مسایل انسانی و اخلاقی است و هیچ چیز بالاتر از این جایگاه نیست. و از همه دیدگاه های كارشناسی، علمی و اخلاقی حمایت می كنیم.

دكتر عبدی تصریح كرد كه با توجه به مشكلات دكتر بیگلریان، قبول مسئولیت كردم تا فرایندهایی كه ایشان پایه گذاری كردند، ادامه داشته باشد و امیدوارم با همكاری همه همكاران بتوانیم گامی به جلو برداریم.

وی برای دكتر بیگلریان و خانواده ایشان، آرزوی سلامتی كرد و از ایشان خواست كه در صورت مشاهده ضعفی در این مدیریت، حتما با راهنمایی های خودشان، به همكاران این بخش كمك كنند.

در بخشی از این نشست نیز دكتر تیموری به نمایندگی از همكاران بخش پژوهش، از حسن خلق و برخورد خوب دكتر بیگلریان با همكاران و سعه صدر، پشتكار، نگاه وسیع و خدمات ایشان در پیشبرد مسایل كاری، تشكر و قدردانی كرد.

دكتر طباطبایی قمشه مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات نیز ضمن تشكر و قدردانی از خدمات دكتر بیگلریان، برای دكتر عبدی آرزوی سلامتی و موفقیت در مسئولیت جدید را داشت.

در پایان این مراسم، معاون تحقیقات دانشگاه با اعطای لوح و هدیه رئیس دانشگاه به دكتر بیگلریان، از خدمات ایشان قدردانی كرد و ضمن اعطای ابلاغ مسئولیت دكتر عبدی، برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در مسئولیت جدید را داشت.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۶:۲۷ - ۱۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۲۳۴