دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برنامه جامع ورزش كاركنان دانشگاه، تدوین و اجرای آن آغاز شد
 
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام كرد:

برنامه جامع ورزش كاركنان دانشگاه، تدوین و اجرای آن آغاز شد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز سه شنبه اعلام كرد: برنامه جامع ورزش كاركنان دانشگاه، تدوین شد و پس از تایید معاون توسعه مدیریت دانشگاه، اجرای آن از ابتدای تیرماه جاری آغاز شده است.

یاسر طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار وبدای دانشگاه با اشاره به اینكه امسال برنامه ریزی و مدیریت ورزش كاركنان به اداره تربیت بدنی دانشگاه سپرده شد، افزود: این اداره همانطور كه تاكنون تلاش كرده تا ورزش دانشجویان را بصورت كاملا تخصصی و در جهت ارتقای توانمندی و سلامتی و نشاط هر چه بیشتر آنان به پیش ببرد، در خصوص ورزش كاركنان نیز بصورت كاملا تخصصی و با برنامه ریزی دقیق و در جهت استفاده بهینه تر از امكانات و شرایط دانشگاه، مدیریت خواهد كرد.

وی تصریح كرد كه در تدوین برنامه جامع ورزش كاركنان دانشگاه، از نظرات و مشورت 16 عضو كمیته ورزش دانشگاه كه پیش از این فعال بوده است، استفاده كردیم و در راستای اجرای این برنامه، تمرینات تیم های ورزشی فوتسال و والیبال آقایان، والیبال خانم ها و دارت آقایان و خانم ها و تنیس روی میز آقایان آغاز شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه، افزود: برنامه جامع ورزش كاركنان دانشگاه، برای 9 ماه باقیمانده از سالجاری ( از تیرماه جاری تا پایان اسفندماه امسال ) پیش بینی شده، و براساس آن، چندین رشته ورزشی با حضور مربیان فعال می شوند و همه رشته های ورزشی بصورت آموزشی خواهند بود، و برای اولین بار این امكانات برای همه كاركنان، اساتید و اعضای هیات علمی فراهم شده است تا بتوانند بصورت رایگان، به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و از آن لذت ببرند.

امكان استفاده از استخر دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با تسهیلات ویژه فراهم شد

طهماسبی به عنوان دبیر ورزشی منطقه 10 دانشگاه های علوم پزشكی كشور، از امكان استفاده كاركنان دانشگاه، اعضای هیات علمی و خانواده های آنان از استخر دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با تخفیف ویژه 80 درصد نیز خبر داد.

وی گفت: با توجه به همكاری ادارات تربیت بدنی دانشگاه علوم توانبخشی با دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و توافقی كه با مدیر تربیت بدنی این دانشگاه شد، تسهیلات ویژه استفاده از استخر، برای كاركنان، اعضای محترم هیات علمی و حتی اعضای خانواده های آنان فراهم شده تا علاقه مندان به استخر نیز بتوانند از امكانات مناسب در این زمینه استفاده كنند.

وی افزود: امكان ثبت نام آنلاین و از طریق فضای مجازی نیز برای متقاضیان استفاده از استخر دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی فراهم شده است و علاقه مندان می توانند از طریق دو لینك مربوطه كه با اتوماسیون به همكاران اعلام می شود، نسبت به ثبت نام خود یا اعضای خانواده شان اقدام كنند.

طهماسبی همچنین، از دیگر توافقات انجام شده با اداره تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی، به استفاده از سالن تیراندازی با تفنگ و تپانچه این دانشگاه كه یكی از بهترین سالن های سطح تهران می باشد، اشاره كرد و گفت: همكاران و اعضای هیات علمی دانشگاه كه علاقه مند به این رشته ورزشی هستند، می توانند با استفاده از تخفیف ویژه ای كه برای دانشگاه ما برقرار شده است، از سالن تیراندازی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی استفاده كنند.

جشنواره ورزشی كاركنان دانشگاه در تابستان برگزار می شود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پایان سخنانش، نوید برگزاری جشنواره ورزشی كاركنان در تابستان پیش رو را داد.

طهماسبی افزود: براساس برنامه جامع كاركنان دانشگاه، جشنواره ورزشی كاركنان خانم و آقا در راستای همگانی كردن ورزش برگزار می شود و همكاران و اعضای هیات علمی ورزشكار و ورزش دوست، می توانند در این جشنواره شركت كنند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۲:۴۹ - ۱۵/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۳