دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

دستگاه قضایی برای حل مشكل تكمیل مركز توانبخشی جانبازان گلستان ورود می كند
 
گرگان - ایرنا - رییس كل دادگستری گلستان گفت: در پی درخواست جمعی از جانبازان استان، دستگاه قضایی برای تعیین تكلیف و شتاب بخشیدن به ساخت ساختمان مركز توان بخشی جانبازان در گرگان و بهره برداری از آن ورود خواهد كرد.
دستگاه قضایی برای حل مشكل تكمیل مركز توانبخشی جانبازان گلستان ورود می كند نشست جمعی از جانبازان گلستان با رییس كل دادگستری گرگان - ایرنا - رییس كل دادگستری گلستان گفت: در پی درخواست جمعی از جانبازان استان، دستگاه قضایی برای تعیین تكلیف و شتاب بخشیدن به ساخت ساختمان مركز توان بخشی جانبازان در گرگان و بهره برداری از آن ورود خواهد كرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گلستان، جمعی از جانبازان استان روز سه شنبه در دیدار با حیدر آسیابی رییس كل دادگستری گلستان، مشكلات و درخواست خود را از جمله تاخیر چند ساله در بهره برداری از ساختمان مركز توان بخشی جانبازان گرگان را مطرح كرده و خواستار ورود دستگاه قضایی برای حل و فصل آن شدند.

رییس كل دادگستری پس از شنیدن مشكلات و درخواست های جانبازان، پیگیری برای تعیین تكلیف زودتر مركز توانبخشی مركز استان را وعده داد.

آسیابی در این دیدار، شهدا و جانبازان را سرمایه نظام و انقلاب خواند و گفت: پیگیری و رفع مشكلات یادگاران دفاع مقدس را وظیفه دانسته و از تلاش در این خصوص دریغ نخواهد كرد.

مركز توانبخشی جانبازان گلستان سالهاست نیمه تمام مانده و جانبازان برای دریافت خدمات توانبخشی مجبور به رفت و آمد به استان های مجاور هستند.

عملیات اجرایی ساخت ساختمان مركز توانبخشی جانبازان و معلولان گلستان در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان از سال 1385 آغاز شده و این طرح بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

این طرح در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و در سه طبقه دارای استخر، كلاس های آموزشی، مركز توانبخشی، سوئیت و سالن اجتماعات احداث شده است.

اسرافیل وزیری مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اردیبهشت ماه سال جاری به ایرنا گفته بود: 100 میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر دولت سیزدهم به این استان برای سرعت بخشیدن به تكمیل طرح ساختمان مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران گرگان اختصاص یافته است كه پیمانكار مشغول نصب تاسیسات و رفع نواقص آن است و با جذب این اعتبار، تاسیسات مورد نیاز مجتمع توانبخشی ایثارگران خریداری و نصب می شود.

به گفته وی دولت سیزدهم در سفر استانی اسفندماه پارسال برای تكمیل ساختمان مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران گلستان 25 میلیارد ریال اعتبار مصوب كرده بود.

مطابق گزارش اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، این استان 80 هزار نفر ایثارگر دارد.

استان گلستان بیش از 13 هزار جانباز و ایثارگر، یك هزار و 178 آزاده و چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.



برچسب ها
- جانبازان
- استان گلستان
- دادگستری
- گرگان
- دولت سیزدهم
- توانبخشی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۴:۴۴ - ۱۴/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۷