دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

وب دا - بازدید مسئولان سازمان برنامه و بودجه كشور و دانشگاه علوم پزشكی گیلان از كلینیك تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت و فاز دو مركز آموزشی درمانی 17 شهریور
 
مسئولان سازمان برنامه و بودجه كشور و دانشگاه علوم پزشكی گیلان از كلینیك در دست ساخت شهدای سلامت و همچنین مركز آموزشی درمانی 17شهریوررشت بازدید كردند.
دانشگاه علوم پزشكی گیلان بازدید مسئولان سازمان برنامه و بودجه كشور و دانشگاه علوم پزشكی گیلان از كلینیك تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت و فاز دو مركز آموزشی درمانی 17 شهریور
مسئولان سازمان برنامه و بودجه كشور و دانشگاه علوم پزشكی گیلان از كلینیك در دست ساخت شهدای سلامت و همچنین مركز آموزشی درمانی 17شهریوررشت بازدید كردند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشكی گیلان (وبدا)، عصر امروز دكتر محسن پور و مهندس حسینی از مسوولان سازمان برنامه و بودجه كشور به همراه دكتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان و همچنین دكتر شراره كاوسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از كلینیك ویژه و فوق تخصصی در دست ساخت شهدای سلامت و فاز دو مركز آموزشی درمانی 17 شهریور رشت بازدید كردند.

كلینیك تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت در چهار طبقه احداث شده و چهار هزار و 120 متر مربع وسعت دارد.

این كلینیك ویژه تخصصی دارای 70 مطب است كه به صورت همزمان با تعرفه دولتی به مردم خدمت می كند و دارای بخش هایی نظیر آزمایشگاه ، رادیولوژی، دندانپزشكی، داروخانه و سایر فضاهای پشتیبان است.

كلینیك ویژه و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت از پروژه های طرح تحول سلامت در استان گیلان است كه طی سه سال اخیر فرایند احداث و تكمیل آن در دستور كار قرار گرفته است.

فاز دو مركز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی 17 شهریور رشت نیز در پنج طبقه ساخته شده و دارای بخش هایی نظیر درمانگاه، فیزیوتراپی، آندوسكوپی ، كولونوسكوپی، اتاق عمل، NIC، استریل و بخش های بستری كودكان و نوجوانان و همچنین بخش های آموزشی است.

در راستای طرح تحول سلامت، گیلان ، 9 پروژه تعریف شده داشت كه در موعد مقرر آن هیچ كدام به مرحله بهره برداری نرسید.

در راستای احداث و توسعه زیرساخت بهداشتی درمانی در استان گیلان كه طی سه سال اخیر مورد توجه دانشگاه علوم پزشكی گیلان قرار گرفته، از سرگیری احداث كلینیك های ویژه تخصصی آغاز شده كه تاكنون دو كلینیك در فومن و رودسر به بهره برداری رسیده
و كلینیك های تخصصی آستانه اشرفیه، لنگرود و شهدای سلامت نیز در آستانه بهره برداری قرار دارند.

گفتنی است كلینیكهای تخصصی رودبار، صومعه سرا و لاهیجان نیز در دست ساختمان قرار دارند.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۸:۲۰ - ۲۱/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۴