دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

راه اندازی خانه ایثار، نیاز جامعه ایثارگری لرستان است
 
مدیركل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان: خانه ایثار، برای نگهداری از پدران و مادران سالمند خانواده شهدا و ایثارگر كه در خانه سالمندان بهزیستی هستند، راه اندازی می شود.
راه اندازی خانه ایثار، نیاز جامعه ایثارگری لرستان است

به گزارش ایثار«واحد لرستان»، حجت الاسلام دكتر هبت اله هاشمی، امروز(18تیر)، در برگزاری كارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان كه با حضور دكتر عارفیان معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهارداشت: بنیاد شهید محراب دستگاه های جمهوری اسلامی است و باید كمك شود كه این محراب آلوده نشود.
وی با بیان اینكه در بحث تحولات اداری همه باید به دنبال تحول باشند و دو روزمان نباید مثل هم باشد، افزود: مجموعه بنیاد شهید همگی به دنبال ایجاد تحولات اداری بوده و در این زمینه نیازمند حمایت هستیم.
حجت الاسلام دكتر هاشمی به انعقاد تفاهم نامه همكاری بنیاد شهید استان با دانشگاه علوم پزشكی اشاره و بیان كرد: در راستای راه اندازی مركز توانبخشی با همكاری دانشگاه علم پزشكی اقداماتی در حال انجام بوده و در این زمینه نیازمند حمایت مالی هستیم.
وی در ادامه راه اندازی خانه ایثار را نیاز جامعه ایثارگری لرستان خواند و گفت: این مركز برای نگهداری از مادران و پدران شهدا كه به هر دلیلی در بهزیستی نگهداری می شوند، راه اندازی می شود كه این افراد به خانه ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل شوند.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان كرد: در راستای راه اندازی خانه ایثار، ساختمانی برای این مركز باید در نظر گرفته شود كه امكانات و نیروی انسانی این مركز را خودمان تأمین می كنیم.
   تاریخ: ۱۱:۲۶ - ۱۸/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴