دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

وب دا - پایش خدمات سلامت در بیمارستان شهدای سروستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت
 
پایش خدمات سلامت در بیمارستان شهدای سروستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت



معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در ادامه سفر امروز خود به استان فارس، از بیمارستان شهدای سروستان بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دكتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در ادامه برنامه سفر خود به استان فارس در شهرستان سروستان حضور یافته و از خدمات بیمارستان شهدای سروستان بازدید كرد.

او در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهدای سروستان، نحوه اعزام بیماران به مركز استان و فرآیندهای خدمت رسانی در این مركز درمانی را مورد بررسی قرار داد.


گفت و گو با كاركنان این بیمارستان و بیماران مراجعه كننده پیرامون نحوه خدمت رسانی در این مركز درمانی، دیگر محور این بازدید نظارتی بود.

بیمارستان شهدای سروستان با 29 تخت فعال و هفت هزار مترمربع زیربنا در سال 1372 آغاز به كار كرده و دارای بخش های اتفاقات، داخلی، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، سی سی یو، زایشگاه، دیالیز، تالاسمی، اتاق عمل، داروخانه، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، سونوگرافی و كلینیك ویژه است.


این بیمارستان با حضور 13 پزشك متخصص در حوزه های داخلی، اطفال، قلب، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، توانبخشی، ارتوپدی، طب اورژانس، چشم پزشكی، جراح عمومی، بیهوشی، روانپزشك، رادیولوژیست و فیزیوتراپی، همچنین 6 پزشك عمومی و دیگر اعضای كادر درمانی و اداری، پذیرای مراجعان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه از محل ساخت بیمارستان جدید شهدای سروستان بازدید كرد.


دكتر «جوانمرد» مدیر تحول اداری وزارت بهداشت، «عبدالعلی رحیمی مظفری» نماینده مردم سروستان، كوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین «سید عباس موسوی» امام جمعه شهرستان سروستان، دكتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دكتر «پژمان نعمت اللهی» مدیر حراست، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی و دكتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیكی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این بازدید، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را همراهی می كردند.

پایان خبر
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۸:۴۹ - ۱۸/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۷