دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

تلاش ستاد ساماندهی سواحل گیلان در جهت نجات جان مردم و كاهش آسیب های اجتماعی
 
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه در نشست ساماندهی سواحل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با اشاره به ظرفیت گیلان در سواحل اظهار كرد: گیلان حدود 275 كیلومتر نوار ساحلی در 9 شهرستان دارد. 

وی با بیان اینكه در طرح سالم سازی سواحل، سلامت جان مردم برای ما حائز اهمیت است، افزود: 34 طرح در طول سواحل گیلان، سالم سازی شده كه 22 طرح آن به نحو مطلوب سالم سازی شده و مابقی نیز در حال انجام است. 

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به كیفیت سالم سازی سواحل بیان كرد: 90 درصد طرح های سالم سازی تمام مولفه های استاندارد مورد نظر ستاد ساماندهی سواحل را رعایت كرده اند. 

عباسی با بیان اینكه فرمانداران، مسؤولیت تام سواحل محدوده خود را برعهده دارند، تصریح كرد: فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد ساماندهی سواحل و رئیس شورای تامین، می توانند از همه ظرفیت های قانونی در جهت افزایش كمی و كیفی بهره بگیرند. 

استاندار گیلان در پیش گرفتن اقدامات فرهنگی و اجتماعی را در افزایش كیفی سواحل مثمر ثمر دانست و افزود: تقویت بنیه فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف ما در طرح های سالم سازی دریا است كه خوشبختانه با همكاری همه جانبه در استان دنبال می شود. 

وی با بیان اینكه از ابتدای آغاز به كار دولت تاكنون پنج قرارگاه در استان گیلان راه اندازی شده، گفت: قرارگاه های كرونا، پسماند، آب كشاورزی، توجه به وضعیت معیشت مردم و طرح ساماندهی سواحل از جمله این قرارگاه ها هستند. 

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینكه مسیر دولت سیزدهم مردم داری و خدمت بی منت به مردم است، بیان كرد: در راستای اجرای راهبرها و سیاست های دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم، همه مسؤولان و متولیان در استان پای كار هستند. 

انتهای پیام/84008
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۰:۲۱ - ۲۲/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۳