دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

امسال 200 میلیارد تومان تسهیلات به بیماران خاص پرداخت می شود
 
بجنورد- ایرنا- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال 200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تامین بخشی از هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت می شود.
امسال 200 میلیارد تومان تسهیلات به بیماران خاص پرداخت می شود بجنورد- ایرنا- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال 200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تامین بخشی از هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت می شود.

وحید سلیمی روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش طرح هلال رحمت بجنورد مركز خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیماران نیازمند پس از ارایه اسناد درمانی، دارویی و انجام فرآیند مددكاری در مراكز جمعیت هلال احمر استان ها از این تسهیلات تا سقف مشخص بهره مند می شوند.

وی افزود: این اعتبار قرار است از طریق بانك های عامل و بر اساس برش استانی به مراكز جمعیت هلال احمر در استان ها، تزریق شود.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: این تسهیلات در سال گذشته 30 میلیارد تومان بود كه امسال با پیگیری های انجام شده به 200 میلیارد تومان رسید.

وی بیان كرد: سازمان داوطلبان با كمك صاحب نظران در قالب كمیته مشورتی، ضمن نیازسنجی خدمات مختلف مورد نیاز بیماران، شیوه نامه حمایت از بیماران نیازمند و صعب العلاج را كه شامل استاندارد تشخیص، درمان، توانبخشی و داروهای مورد نیاز است، تدوین و به استان ها ابلاغ خواهد كرد.

سلیمی اظهارداشت: فراخوان طرح ملی نذر آب نیز امسال انجام و فراخوان آن در هفته آینده اعلام می شود تا خدماتی را به مناطق متاثر از تنش آبی ارایه دهیم.

چهارمین مرحله رزمایش هلال رحمت (با محوریت طرح توانمندسازی 2020 محله كم برخوردار خراسان شمالی) ظهر پنجشنبه (23 تیر 1401) با حضور «وحید سلیمی» رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بجنورد برگزار شد.

برچسب ها
- بجنورد
- سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر
- خراسان شمالی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۹:۰۱ - ۲۳/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴