دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری دوره پیشگیری از اعتیاد برای بیش از 2هزار مددجو
 
معافی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر برای 2هزار و 954 مددجو تحت حمایت كمیته امداد استان مازندران دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.


معافی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر برای 2هزار و 954 مددجو تحت حمایت كمیته امداد استان مازندران دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.

«میثم معافی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینكه كارگاه های آموزشی متعددی در حوزه های مختلف با هدف توانمندسازی فكری و فرهنگی خانوار های تحت حمایت كمیته امداد برگزار می شود، اظهار كرد: تمامی جلسات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی با رعایت كامل پروتكل های بهداشتی با استفاده از اساتید مجرب و كارشناسان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی كمیته امداد مازندران با بیان اینكه امسال كارگاه آموزشی برای هزار و 197 مددجو در 87 جلسه و همچنین برگزاری كارگاه آموزشی بصورت مجازی با هدف پیشگیری و آگاه سازی در زمینه اعتیاد برای 1757نفر برگزار شد، گفت: در این كارگاه آموزشی مددجویان و فرزندان آن ها با عوارض و خطرات انواع مواد مخدر آشنا شده و روش های پیشگیری و چگونگی مقابله با آن ها را فرا می گیرند.

وی افزود: برگزاری كارگاه آموزشی مهارت های زندگی، فرزندپروری و نقش سبك های تربیتی والدین در پیشگیری از اعتیاد و ارائه خدمات مشاوره فردی به خانواده های در معرض آسیب و آسیب دیده اعتیاد از جمله برنامه ها بوده است.

معافی بیان كرد: 11 نمایشگاه نیز با همكاری سایر سازمان ها برپاشد و حدود دو هزار و 66 نفر از این نمایشگاه ها بازدید كردند.

وی گفت: مسابقات كتابخوانی با هدف پیشگیری و آگاه سازی در زمینه اعتیاد، اجرای طرح مفتاح الجنه فرهنگی در منازل خانواده های آسیب دیده و معرض آسیب اعتیاد و پیاده روی خانوادگی و همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدا عرصه مبارزه با مواد مخدر ... از جمله برنامه ها برای مددجویان بوده است.
منبع خبر:
شبستان
   تاریخ: ۰۹:۵۲ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۶