دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

پروژه مسكن معلولان استان سمنان افتتاح می شود
 
سمنان- مدیركل بهزیستی استان سمنان با بیان اینكه یك پروژه مسكن معلولان در این استان افتتاح می شود، گفت: این طرح با محوریت واگذاری 9 واحد مسكونی اجرا شده است.
پروژه مسكن معلولان استان سمنان افتتاح می شود سمنان- مدیركل بهزیستی استان سمنان با بیان اینكه یك پروژه مسكن معلولان در این استان افتتاح می شود، گفت: این طرح با محوریت واگذاری 9 واحد مسكونی اجرا شده است.

محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینكه طی هفته بهزیستی با شعار «شروعی نو برای بهتر زیستن» برنامه های متنوعی در نظر گرفته است، تاكید كرد: 100 برنامه در سراسر استان سمنان پیش بینی شده كه پنج افتتاحیه درون استانی و یك افتتاحیه مسكن به صورت كشوری از جمله برنامه ها است.

وی با بیان اینكه پروژه مسكن معلولان از جمله مهمترین برنامه های هفته بهزیستی استان سمنان محسوب می شود، افزود: 9 واحد مسكونی ویژه مددجویان و گروه های هدف بهزیستی در این هفته به صورت كشوری، به مددجویان تحویل داده می شود.

مدیركل بهزیستی استان سمنان با بیان اینكه در مجموع 49 واحد مسكن در استان برای مددجویان این سازمان ساخته خواهد شد، تاكید كرد: در این هفته شاهد تحویل 9 واحد مسكونی هستیم و مابقی نیز در دست تكمیل هستند.

منطقی با بیان اینكه یك هزار و 500 نفر از مددجویان در طرح نهضت ملی مسكن ثبت نام كردند، بیان كرد: شرایط 650 نفر تاكنون مورد تائید بهزیستی و مسكن و شهرسازی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های توانمندی مددجویان و گروه های هدف بهزیستی در این هفته، گفت: نمایشگاه كشوری را نیز در این هفته خواهیم داشت كه دو گروه از مددجویان استان به این نمایشگاه اعزام شده اند.

مدیركل بهزیستی استان سمنان با بیان اینكه حول محورهای مختلفی پیش بینی شده كه تقدیر از پرسنل بهزیستی، حضور در كنار خانواده ها و افراد از این دست محورها است، گفت: محور دوم برنامه های هفته بهزیستی حضور در كنار شركای اجتماعی سازمان و جلب بیشتر مشاركت های اجتماعی خواهد بود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۰۳ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۵