دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

پرداخت تسهیلات اشتغال برای 841 مددجوی بهزیستی در اردبیل
 
مدیركل بهزیستی استان اردبیل گفت: در هفته بهزیستی 33 واحد مسكن مددجویی تحویل جامعه هدف بهزیستی در استان اردبیل خواهد شد.
مدیركل بهزیستی استان
پرداخت تسهیلات اشتغال برای 841 مددجوی بهزیستی در اردبیل
مدیركل بهزیستی استان اردبیل گفت: در هفته بهزیستی 33 واحد مسكن مددجویی تحویل جامعه هدف بهزیستی در استان اردبیل خواهد شد.
پرداخت تسهیلات اشتغال برای 841 مددجوی بهزیستی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مركز اردبیل؛ رضایی اظهار كرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی، برنامه های مختلفی با شعار شوری دوباره برگزار شده و افتتاح های متعددی را در این هفته شاهد هستیم.

وی به راه اندازی مركز مشاوره ازدواج و كارگاه تولیدی در اردبیل برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی اشاره كرد و گفت: در حوزه امور اجتماعی، مسكن و اشتغال و توانبخشی اقدامات خوبی آغاز شده كه از جمله این طرح ها می توان تأمین مالی خرد برای زنان سرپرست خانوار را اشاره كرد.

مدیركل بهزیستی استان اردبیل از پیگیری ها برای راه اندازی مراكز مشاوره ای جدید و طرح «مانا» خبر داد و تصریح كرد: در این طرح خود نوجوانان در كاهش آسیب های اجتماعی ورود پیدا كرده و سعی می كنند تا بیش از گذشته در رفع دغدغه ها و مشكلات قدم بگذارند.

رضایی به راه اندازی 2 مجموعه نگهداری سالمندان و بیماران مزمن و مجموعه های تولیدی را در اردبیل یادآور شد و افزود: سعی ما بر این است تا در هفته بهزیستی كه تا 31 تیرماه ادامه دارد در مناطق مختلف استان این طرح ها را افتتاح كرده و به بهره برداری برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد: در بحث مشاركت های مردمی اشتغال و مسكن در كنار تحویل 33 واحد مسكن مددجویی سعی بر این است تا آغاز عملیات اجرایی طرح تأمین مالی خرد برای زنان سرپرست خانوار و گروه های همیار را برای بانوان كارآفرین و اشتغالزا با كسب و كارهای متنوع شاهد باشیم.

رضایی اضافه كرد: در این كارگاه ها با تأمین مالی خرد سعی بر این است تا اشتغال مددجویان و زنان خلاق و كارآفرین مورد حمایت قرار گرفته و در كنار پرداخت تسهیلات بانكی، آموزش آنها نیز مد نظر قرار گیرد.

وی افتتاح سرای سالمندان و مركز نگهداری بیماران مزمن روانی را به همراه پنج كارگاه روزانه كارآفرینی و اشتغال یادآور شد و تصریح كرد: برای 841 نفر از مددجویان پرداخت تسهیلات خوداشتغالی را شاهد بودیم و ما از كارآفرینان برای جذب جامعه هدف بهزیستی به ویژه معلولان حمایت های همه جانبه را انجام می دهیم.

رضایی بهزیستی را مسئول كمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام كرد و گفت: 23 دستگاه عضو این كمیته هستند و ما برنامه جامعی را در این حوزه تدوین كردیم تا با راهكارهای پیشگیرانه جلوی آسیب اعتیاد و گرایش به مواد افیونی را بگیریم.
   تاریخ: ۱۲:۱۰ - ۲۷/۰۴/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۸