دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

پیگیری برای راه اندازی رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان در لرستان
 
خرم آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشكی لرستان از پیگیری برای راه اندازی رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان در این دانشگاه خبر داد.
پیگیری برای راه اندازی رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان در لرستان خرم آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشكی لرستان از پیگیری برای راه اندازی رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز یكشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به جمعیت قابل توجه نیازمند به خدمات توانبخشی در استان لرستان به دنبال راهكارهایی برای خدمت به افراد نیازمند به خدمات توانبخشی در استان لرستان هستیم.

وی گفت: دولت باید با طرح شعارهای مناسب به دنبال پیاده كردن سیاست های جمعیتی برای افزایش جمعیت و فرزند آوری در كشور و به ویژه استان لرستان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی لرستان تصریح كرد: در حال تأسیس مركز درمان ناباروری در بیمارستان «عسلی» خرم آباد هستیم و در همین مركز خدمات سطح یك زنان و زایمان ارائه خواهد شد.

دلفان گفت: برای سیاست های جمعیتی باید الگوسازی كرد و از الگوی خانواده های پر جمعیت با شعار فرزند بیشتر در برنامه های صدا و سیما مركز لرستان و دیگر برنامه های فرهنگی بهره برد و از ابزار هنر در این رابطه بهره جست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان دارای اولویت فراوانی برای مجموعه دانشگاه علوم پزشكی لرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی لرستان افزود: برای دریافت مجوز رشته دستیاری جراحی زنان و زایمان، تمامی اقدامات و اعتبارات مورد نیاز توسط دانشگاه برای تحقق این امر اختصاص خواهد یافت.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۵:۵۹ - ۰۲/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۳۴