دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جشنواره نقاشی در خط 4 حصار كرج
 
مدیر بهزیستی شهرستان كرج از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف و جشنواره نقاشی حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری (cbr) در منطقه حصار كرج خبر داد.
برگزاری جشنواره نقاشی در خط 4 حصار كرج به گزارش ایسنا، علیرضا فتاح پور با اعلام برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف و جشنواره نقاشی حوزه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری (cbr) همراه با تحلیل روانشناسی نقاشی كودكان در منطقه خط چهار حصار گفت: این جشنواره و نمایشگاه به همت «مركز مثبت زندگی حصار 7554» در خط 4 حصار برگزار شد.

وی در حاشیه این مراسم كه در دو بخش نمایشگاهی و جشنواره نقاشی برای كودكان برگزار شد با تاكید بر توسعه خدمات بهزیستی به جامعه هدف با ایجاد دفاتر مثبت زندگی، گفت: این مراكز خدمات گسترده ای را برای جامعه هدف بهزیستی ارائه می كنند و با این مراكز، خدمات در كوتاه ترین زمان و نزدیك ترین مكان به محل زندگی مددجویان و افراد دارای معلولیت در دسترس است.

مدیر بهزیستی شهرستان كرج با اشاره به اینكه دستورالعمل تشكیل و فعالیت شورای توانبخشی محلی (CBR)، وظایف متعددی را بر عهده بهزیستی قرار داده است افزود: مناسب سازی محیط، تامین وسایل كمك توانبخشی، حمایت های اجتماعی، كمك به اشتغال فرد معلول، ارجاع معلولین، آموزش در خارج از خانواده، آموزش در خانواده و تغییر نگرش، توسط مركز مثبت زندگی حصار (7554) در منطقه حصار، اسلام آباد و كلاك در راستای اجرای این دستورالعمل عملیاتی می شود.

وی با اشاره به مشاركت نزدیك به 200 كودك و خانواده آن ها در جشنواره امروز، آن را گامی مهم در زمینه آموزش و تغییر نگرش برشمرد و متذكر شد: همچنین نمایشگاه توانمندی های معلولان و جامعه هدف بهزیستی از نقاط قوت این جشنواره بود كه نقش مهمی در راستای گسترش فعالیت های توانبخشی مبتنی بر جامعه دارد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۳:۲۵ - ۰۸/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۱