دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

هلال احمر استان سمنان به 19 نفر گرفتار در سیلاب و آمبولانس واژگون شده امدادرسانی كرد
 
شاهرود - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران استان به 17 نفر گرفتار در سیلاب و 2 نفر گرفتار در آمبولانس واژگون شده در شب گذشته امدادرسانی كردند.
هلال احمر استان سمنان به 19 نفر گرفتار در سیلاب و آمبولانس واژگون شده امدادرسانی كرد شاهرود - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران استان به 17 نفر گرفتار در سیلاب و 2 نفر گرفتار در آمبولانس واژگون شده در شب گذشته امدادرسانی كردند.

مظفر محمدخانی روز جمعه به رسانه ها افزود: شب گذشته ساعت 21:15 در محور شاهرود به آزادشهر تعداد 17 نفر بر اثر بارندگی شدید در سیلاب گرفتار شدند كه با حضور به موقع تیم عملیاتی هلال احمر پایگاه كوهستان ابر به آنان امدادرسانی شد.

وی با بیان اینكه این حادثه در كیلومتر 45 محور شاهرود به آزاد شهر - روستای قطری اتفاق افتاد، ابراز داشت: 11 نفر از حادثه دیدگان به منطقه امن منتقل شدند و بقیه با رضایت خود به مسیر ادامه دادند.

به گفته محمدخانی، این امداد رسانی تا ساعت 2:25 بامداد امروز به طول انجامید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: در حادثه ای دیگر بر اثر انحراف از جاده خودرو آمبولانس خصوصی و واژگونی آن در كیلومتر 31 محور آرادان به سرخه یك نفر مصدوم و نفر دوم سر صحنه فوت كرد.

وی با بیان اینكه این حادثه در ساعت 3:15 بامداد امروز اتفاق افتاد، ابراز داشت: فرد مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان سمنان انتقال یافت.

محمد خانی با اشاره به اینكه پایگاه امداد ده نمك به حادثه دیدگان امداد رسانی كرد، افزود: این عملیات در ساعت 4:00 بامداد خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تداركات پزشكی، یك معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یك موسسه علمی كاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

برچسب ها
- سمنان
- شاهرود
- سازمان اورژانس كشور
- سازمان امداد و نجات هلال احمر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۵۰ - ۰۷/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۲