دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

برخورد با تخلفات مراكز نگهداری معلولان
 
رییس سازمان بهزیستی كشور در خصوص رفتار نامناسب با معلولان در برخی مراكز نگهداری كه اخبار آن بعضا منتشر می شود گفت: با تخلفات صورت گرفته در مراكز نگهداری معلولان برخورد می كنیم.
برخورد با تخلفات مراكز نگهداری معلولان علی محمد قادری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار اخباری مبنی برخورد نامناسب با معلولان در برخی مراكز نگهداری از آن ها اظهار كرد: سازمان بهزیستی بر خدماتی كه ارائه می كند نظارت دارد. بعضا می بینیم كه موضوعاتی مبنی بر تخلف مراكز نگهداری از معلولین مطرح می شود؛ سازمان بهزیستی تلاش می كند با تخلفات صورت گرفته در بخش خدمات مراكز نگهداری از معلولین برخورد كند.

وی ادامه داد: ما تلاش می كنیم تا مشكلات افراد معلول را در این مراكز پیگیری كنیم. همچنین از رسانه ها درخواست می كنیم تا در این امر كنار ما باشند تا بتوانیم با شفافیت چنین موضوعاتی را منعكس كنیم. بهزیستی همواره تلاش می كند پشت مردم و حامی افراد تحت پوشش خود باشد.

قادری در ادامه درباره برنامه سازمان متبوعش برای حمایت از سازمان های مردم نهاد نیز اظهار كرد: بهزیستی یكی از سه ركن اعطای مجوز به سازمان های مردم نهاد و موسسات این چنینی است. سازمان در حوزه های تخصصی شبكه دارد و در موضوعات توانبخشی، شبكه ملی نابینایان، ناشنوایان، افراد روانی مزمن و موضوعت اجتماعی برنامه ریزی كرده است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۷:۱۲ - ۰۷/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۵