دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

پلیس راهور همدان از اعمال محدویت ترافیكی در برخی از معابر شهر خبر داد
 
همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به همدان در محل برگزاری دیدار مردمی آیت الله رییسی محدودیت های ویژه ترافیكی در برخی از معابر درون شهری همدان اعمال می شود.
پلیس راهور همدان از اعمال محدویت ترافیكی در برخی از معابر شهر خبر داد همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به همدان در محل برگزاری دیدار مردمی آیت الله رییسی محدودیت های ویژه ترافیكی در برخی از معابر درون شهری همدان اعمال می شود.

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت تردد وسایط نقلیه از ساعت هشت صبح تا پایان برگزاری مراسم و دیدار مردمی رییس جمهوری در سالن ورزشی 6 هزار نفری شهید سلیمانی (انقلاب) از میدان عاشورا به سمت خیابان 15 شهریور و بلوار خوزستان اعمال می شود.

وی اضافه كرد: همچنین در بلوار آیت الله رفسنجانی از مقابل ایران خودرو و مجاور مركز توانبخشی محدودیت تردد اعمال می شود و خودروها ملزم به خروج از سمت خیابان پلیس به سمت بلوار امام خمینی(ره) هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از شهروندان خواست به منظور حضور در سالن انقلاب و استقبال از رییس جمهور از خودروهای شخصی استفاده نكنند چرا كه مكانی برای پارك وسیله نقلیه پیش بینی نشده است.

جمالی خاطرنشان كرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از پارك وسیله نقلیه در مقابل و خیابان های مجاور استانداری همدان جلوگیری می كنند.

وی ادامه داد: ورود و تردد انواع كامیون در سطح شهر همدان روز پنجشنبه ششم مرداد ممنوع است همچنین در صورت ورود موتورسیكلت ها به محدوده طرح، پلیس موتورسیكلت را توقیف و راهی پاركینگ می كند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه(فردا) 6 مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می كند.

دیدار عمومی با مردم شهرستان های كبودرآهنگ و همدان، بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها، دیدار با نخبگان، شورای اداری استان، بازدید سرزده و در نهایت نشست خبری از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به استان همدان است.

همچنین بر اساس برنامه ریزی ها، وزیر كشور در شهر همدان، وزیر جهاد كشاورزی در ملایر، وزیر آموزش و پرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسركان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در كبودرآهنگ، رییس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت نیز در شهرستان های رزن و درگزین حضور یافته و علاوه بر دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح ها و بررسی مشكلات و مسایل، نتیجه كار را برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رییس جمهور، بیان می كنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال كنید.

برچسب ها
- شهر همدان
- سفر استانی
- سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری
- پلیس راهنمایی و رانندگی همدان
پروندهٔ خبری
- دیار هگمتانه میزبان سی امین سفر استانی رییس جمهور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۵:۱۱ - ۰۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۲