دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

كلینیك پزشكی ورزشی مطالبه جامعه ورزش همدان از دولت است
 
همدان- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس هیات پزشكی ورزشی همدان گفت: برخورداری از كلینیك پزشكی ورزشی مطالبه جامعه ورزش این استان از دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم است.
كلینیك پزشكی ورزشی مطالبه جامعه ورزش همدان از دولت است همدان- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس هیات پزشكی ورزشی همدان گفت: برخورداری از كلینیك پزشكی ورزشی مطالبه جامعه ورزش این استان از دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم است.

«رشید حیدری مقدم» روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات پزشكی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی به شمار می رود و فراهم كردن شرایطی برای دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات پزشكی ورزشی بسیار حایز اهمیت است.

وی بیان كرد: با توجه به جمعیت گسترده و فعال ورزش همدان و برخورداری از پزشكان مجرب، از دولت خدمتگزار انتظار داریم با تامین اعتبار مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت های درمانی فیزیوتراپی و توانبخشی ورزش این استان نگاه ویژه ای داشته باشند.

حیدری مقدم خاطرنشان كرد: كلینیك های پزشكی ورزشی كشور به ورزشكاران زیر پوشش بیمه ورزشی تمامی خدمات درمانی را به صورت رایگان ارائه می دهند و انتظار می رود این زیرساخت در استان همدان نیز ایجاد شود.

رییس هیات پزشكی ورزشی همدان افزود: راه اندازی كلینیك های پزشكی می تواند گسترش پوشش درمانی ورزشكاران را فراهم كند تا خدمات دهی بهتری ارائه شود.

وی یادآور شد: هم اكنون بیش از 80 هزار ورزشكار همدانی زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند و باید بهترین امكانات در اختیار این قشر قرار بگیرد.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت فردا پنج شنبه 6 مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می كند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یك سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، كهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل) ، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمال، كردستان، كرمانشاه و مركزی سفر كرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال كنید.

برچسب ها
- همدان
- آیت الله رئیسی
- دولت سیزدهم
پروندهٔ خبری
- دیار هگمتانه میزبان سی امین سفر استانی رییس جمهور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۴۲ - ۰۵/۰۵/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۲